掃呢頁CODE去手機

2016年5月27日 星期五

女模來自洗米華公司 __,洗米華,周焯華,

女模來自洗米華公司今次《D.n.A》的宣傳片好破格,找來女模演繹紋身女、文青、車房rock女等,大賣仙氣及魔力。在宣傳片中,陳漢娜、Danielle和曹紫薇三個女模來自洗米華太陽娛樂旗下的SunEsee模特兒公司,扮演四眼仙氣女的LouiseChan以及另一女模SoonYoung,則是混血名模AmandaS.的同門師妹,Louise昨日說:「現今選美除咗樣好重要,內在美都重要,因為𠵱 ...


女模來自洗米華公司

今次《D.n.A》的宣傳片好破格,找來女模演繹紋身女、文青、車房rock女等,大賣仙氣及魔力。在宣傳片中,陳漢娜、Danielle和曹紫薇三個女模來自洗米華太陽娛樂旗下的Sun Esee模特兒公司,扮演四眼仙氣女的Louise Chan以及另一女模Soon Young,則是混血名模Amanda S.的同門師妹,Louise昨日說:「現今選美除咗樣好重要,內在美都重要,因為𠵱家個樣可以人工造。」是否很破格?她說:「因為唔係普通靚女,有唔同型格嘅女仔,所以唔一定樣靚。」



■陳漢娜屬洗米華旗下公司,在片中扮演代表Angel的文青。互聯網圖片

至於宣傳片監製Berry則認為:「大家覺得豬肉檔好臭,車房啲麻甩佬好污穢,紋身就係覺得嗰啲黑社會。但我覺得呢幾樣嘢都有啲好靚嘅嘢,係我哋從來冇用靚嘅一面表達出嚟。」

採訪:嵐山



■Louise在片中扮演Devil的車房妹。資料圖片


鍾意就快D Share啦!