掃呢頁CODE去手機

2016年5月27日 星期五

兩日前曾見面 陳琪指好友減肥復出拍網劇 __,陳琪,

陳琪表示早兩日才認識到羅明珠。開心少女組第一代成員羅明珠(原名:羅皓茵)今晨突傳死訊,終年47歲,胡諾言及太太陳琪得悉羅明珠死訊後,在微博留言表示早兩日在朋友聚會上才見過對方,更上載了與羅明珠的合照,陳琪留言謂:「兩天前仲一齊玩,聽你講復出大計!點解走得咁突然!RIP」而胡諾言則轉發謂:「師姐!懷念妳!」陳琪接受《東網》訪問,指與羅明珠相識兩年,二人透過圈外朋友認識,對於羅明珠離世,她大感錯愕,並 ...


陳琪表示早兩日才認識到羅明珠。

開心少女組第一代成員羅明珠(原名:羅皓茵)今晨突傳死訊,終年47歲,胡諾言及太太陳琪得悉羅明珠死訊後,在微博留言表示早兩日在朋友聚會上才見過對方,更上載了與羅明珠的合照,陳琪留言謂:「兩天前仲一齊玩,聽你講復出大計!點解走得咁突然!RIP」而胡諾言則轉發謂:「師姐!懷念妳!」

陳琪接受《東網》訪問,指與羅明珠相識兩年,二人透過圈外朋友認識,對於羅明珠離世,她大感錯愕,並說:「大家時不時會約飯局,星期一仲見過面,印象中佢係好開心,有佢喺度就好熱鬧,佢好鍾意影相,一去到就相機食先,又會同每一位朋友影合照,影完會透過群組Send番畀大家。收到佢死訊都好錯愕,群組裏面嘅朋友都覺得難以置信,大家傾偈知佢有減肥,但又唔覺佢瘦咗好多,佢好似搞緊網劇,除咗為網劇減肥,佢仲有意投資套劇,淨係知出年開拍,唔知有咩班底,佢想用最佳狀態示人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!