掃呢頁CODE去手機

2016年5月27日 星期五

羅明珠離世終年47歲 黃百鳴證死訊 __,羅明珠,黃百鳴,

羅明珠今日傳出死訊,其好友黃百鳴證實羅明珠已離世。開心少女組第一代成員、47歲藝人羅明珠(原名:羅皓茵)今晨突傳死訊,記者致電羅明珠好友黃百鳴,對方證實死訊,他表示:「係,我都係啱啱知道,佢媽媽通知緊羅明珠嘅一啲好朋友,聽到呢件事,真係好突然同好震驚,我同佢十日前先喺貝沙灣食飯,當時佢仲精神奕奕,好多嘢講,一啲都唔似有事,(知不知甚麼原因離世?)唔知道,好突然。」據知羅明珠因急病不適,送往醫院治療 ...


羅明珠今日傳出死訊,其好友黃百鳴證實羅明珠已離世。

開心少女組第一代成員、47歲藝人羅明珠(原名:羅皓茵)今晨突傳死訊,記者致電羅明珠好友黃百鳴,對方證實死訊,他表示:「係,我都係啱啱知道,佢媽媽通知緊羅明珠嘅一啲好朋友,聽到呢件事,真係好突然同好震驚,我同佢十日前先喺貝沙灣食飯,當時佢仲精神奕奕,好多嘢講,一啲都唔似有事,(知不知甚麼原因離世?)唔知道,好突然。」據知羅明珠因急病不適,送往醫院治療期間情況急轉直下,今晨撒手人寰。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!