掃呢頁CODE去手機

2016年5月27日 星期五

楊洛婷:發福誤傳懷孕 楊洛婷七月旅行後造人 __,楊洛婷,

楊洛婷指老公Tim(圓圖)的生日願望就是有個BB。藝人楊洛婷早前在社交網站上載生日照,被網友指她發福疑有喜,更紛紛恭喜她。她以黑色露肩裙出席茶葉活動時立即作出澄清:「可能大家好心急,呢排因為生日食多咗,搞到肥咗少少,好多人話恭喜我,所以我一星期做六日健身。」原來她與丈夫DearJane主音Tim(黃天翱)同是五月生日,故每當到這個日子就會有好多飯局。問生日願望是否造人成功?她笑言這是Tim的願望: ...


楊洛婷指老公Tim(圓圖)的生日願望就是有個BB。

藝人楊洛婷早前在社交網站上載生日照,被網友指她發福疑有喜,更紛紛恭喜她。她以黑色露肩裙出席茶葉活動時立即作出澄清:「可能大家好心急,呢排因為生日食多咗,搞到肥咗少少,好多人話恭喜我,所以我一星期做六日健身。」

原來她與丈夫Dear Jane主音Tim(黃天翱)同是五月生日,故每當到這個日子就會有好多飯局。問生日願望是否造人成功?她笑言這是Tim的願望:「我生日老公真係送咗呢個牌子嘅粉紅色茶壺畀我。(話你係Trouble?)我係佢Cup of tea,哈哈!其實我七月仲有個旅行,畀我玩埋先(下半年全力造人?)造人呢樣嘢係好舒服,唔應該有壓力,要好好享受過程,如果唔享受,講咩生仔,唔應該為生而做。」更反問覺得「造人」舒不舒服?大講有味笑話。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!