掃呢頁CODE去手機

2016年6月8日 星期三

岑麗香直播:香香公主減肥美容秘方大放送 __,香香,岑麗香,

香香公主真係好可愛呀!而且仲好大方添。「香香公主」岑麗香今日就接受咗《東網巨星》同《東網》fb嘅直播訪問,仲同大家開心分享咗好多好多秘密同秘訣。如果大家願意花半個鐘左右去睇呢個直播嘅話,就會發現香香原來真係真係好可愛,佢嘅口頭禪係anyway,而佢嘅死穴就係男友!唔好講咁多喇,呢個時候,先睇吓呢個直播嘅文字精華,睇完包你忍唔住直刻撳入《東網巨星》同《東網》fb度睇原片。勁擦得記:好多人問你幾時結婚 ...


香香公主真係好可愛呀!而且仲好大方添。

「香香公主」岑麗香今日就接受咗《東網巨星》同《東網》fb嘅直播訪問,仲同大家開心分享咗好多好多秘密同秘訣。如果大家願意花半個鐘左右去睇呢個直播嘅話,就會發現香香原來真係真係好可愛,佢嘅口頭禪係anyway,而佢嘅死穴就係男友!唔好講咁多喇,呢個時候,先睇吓呢個直播嘅文字精華,睇完包你忍唔住直刻撳入《東網巨星》同《東網》fb度睇原片。

勁擦得

記:好多人問你幾時結婚喎

香:我今日唔答得唔得呀?

記:好多人話你瘦咗

香:係呀,少少呀!多謝留意,不過唔係刻意嘅,刻意減肥好辛苦,亦都會畀到自己壓力,好似食多啖飯都過份咁,我又覺得唔係呀,想食碗飯好正常,所以我覺得唔應該畀自己壓力減肥,應該感恩有得食,咁份人輕鬆啲,減肥都易啲。

我平時好大食,喺呢個時候,我最想食兩樣嘢,想食好大碟嘅千層意粉,有菜、有肉、有番茄醬、有菠菜嗰隻,我又想食個蛋撻,香港特色嘛。喺溫哥華時,我已經好鍾意食千層意粉,意粉係我其中最鍾意食嘅嘢,蛋撻都係我由細食到大嘅嘢。而我食呢啲甜品嘅時候,我一定要飲奶,我先覺得圓滿。

戒食消夜

香:其實減肥方法好個人嘅,我覺得早啲食飯,真係有用嘅,如果我(夜晚)六點食飯,咁我未瞓覺㗎嘛,咁我可以執吓嘢,逛吓商場、買吓家用品,係咪叫家用品,定日用品?要行路,要運動,可以幫助消耗卡路里。

有時開工,成夜晚九點、十點先返到屋企,咁我食完飯就會瞓,因為想瞓,咁就變咗會肥咯,所以我覺得早啲食飯有用。我如果最早係夜晚六點食晚飯,唔會太早,否則會肚餓。我盡量唔食消夜,如果食都係食唔肥嘅嘢,例如一杯乳酪、或者一杯奶,當然如果拍緊嘢,成凌晨兩、三點嘅時候,公司小食檔又仲開緊,我都會食糯米雞或者食個麵。修哥(胡楓)其實有個秘訣,佢話食完澱粉一定唔好坐低,一定要行,否則即坐會有肚腩。

記:大家都好留意你啱啱尋日出街嘅節目(《乜都攪掂晒》)

香:好冇睇先?點解未有答案嘅,好開心大家有留意呢個節目,我哋有個口號,就係節目名喇。(此時香香即做出招牌口號手勢,仲教巴打絲打應該點做,勁可愛。)我有個角色叫香香老師,唔知點解搵個中文最渣嗰個,去解釋科學嘅原理,不過我都開心,可以叻番次,但啲稿真係幾難背。

勁驚小強

香:驚唔驚小強?驚嘅,好驚添!溫哥華蜘蛛多,所以我細個見過好多好多蜘蛛,小強冇咁多,但我又覺得好恐怖,尤其可以飛嗰啲,點解一隻小強要飛?你行嚟行去跳嚟跳去咪夠咯,做咩咁貪心啫。我平時一見到喺地下都會嗌,因為覺得真係核突,有次喺屋企見到好細隻,好驚,但當時得我一個,所以一定要諗辦法處理,一定要殺咗佢。(呢個時候,香香公主做出say sorry手勢兼猛講對唔住,勁可愛)我就拎起本雜誌,我覺得好有成功感,大力殺咗佢,不過呢度先係最衰格,嗰本雜誌係我做封面嘅,寫緊我啲衰嘢,所以我用佢嚟打小強。

落力敷Mask

香:我哋化妝化好耐,好易乾,所以要保養,否則好快老,我收工會即落妝,有時間就敷mask,有時我會用天然嘢自己整mask,我覺得唔一定要貴,但要勤力同密。之後再搽保養品。

記:有冇幫男友做facial?

香:又問男友?想訪問我定訪問佢?

我想問番,你哋鍾意我拍劇定綜藝節目,我做綜藝節目少啲。

記:大部分人鍾意你拍劇,仲問你幾時再同鍾嘉欣合作。

香:我都好想,呢個係咪陰我㗎?想我答嘉欣幾時返嚟香港?嗰時拍《華麗轉身》,第一次同嘉欣合作,嗰次仲有王君馨,但冇乜機會同場合作,對手戲冇乜,我都希望同佢哋有對手戲,應該會有火花同默契,不過就算拍唔到劇,上綜藝都ok。

牙膏醫暗瘡

香:多唔多暗瘡?我幸運地算少,但大壓力時會有,當我有暗瘡,我嘅秘訣係牙膏,白牙膏,不是gel狀的,唧啲落手指,搽落去,跟住瞓覺,我畀人話過唔work,因為唔科學,但我覺得真係work,一個新暗瘡通常會又腫又fresh,咁樣形容暗瘡好核突呀呵,牙膏會令暗瘡乾啲,會快啲好。

記:網民問你點樣瘦面

香:呢個最後,亦係我最勁嘅秘訣,上星期有報道話我入行後瘦咗好多,我心諗係咩?但我睇完啲相都覺得係,我入行時圓啲水腫啲,我點樣依家瘦啲呢,其實我做咗五年功夫,我鍾意用碌碌棒,木或者磁石我都試勻晒,化妝前我都會用少少時間按摩吓,通吓輪廓位嘅淋巴,幾乎每日做一次,五年後就會見到效果,按摩之前要搽護膚品。

《東網巨星》fb連結:

https://www.facebook.com/onccstars

《東網》fb連結

https://www.facebook.com/onccnews


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!