掃呢頁CODE去手機

2016年6月8日 星期三

勁過老豆 情聖林德信食港女又食架妹 __,港女,林德信,

勁過老豆情聖林德信食港女又食架妹6,255views│2016年06月08日港女至愛嘅林德信,雖然有身高上嘅缺陷,但憑着個樣,有女朋友都照食人哋個friend,佢嘅ex都多到數唔晒。2011年先有吳雨霏。喺Kary《我本人》呢首歌擔正做男主角,拍完撻着,俾人斷正上樓過夜,進展相當快,散得都好快。之後就有王秀琳。俾人影到二人夜蒲,女仔做埋司機,無幾耐又冇咗。散咗終於到松岡李那,呢個拍得最耐,拍咗3年 ...






  • 其他影片:>>






  • 勁過老豆 情聖林德信食港女又食架妹
  • 6,255 views│2016年06月08日
  • 港女至愛嘅林德信,雖然有身高上嘅缺陷,但憑着個樣,有女朋友都照食人哋個friend,佢嘅ex都多到數唔晒。

    2011年先有吳雨霏。喺Kary《我本人》呢首歌擔正做男主角,拍完撻着,俾人斷正上樓過夜,進展相當快,散得都好快。

    之後就有王秀琳。 俾人影到二人夜蒲,女仔做埋司機,無幾耐又冇咗。

    散咗終於到松岡李那,呢個拍得最耐,拍咗3年,兩個都係貪玩,情聖林德信都唔夠佢玩,俾「蜜桃胸」狠飛。

    俾人飛起,林德信就即刻睇上秦沛個女姜麗文,喺銅鑼灣撐枱腳,不過又不了了之。

    依家就係Aga江海迦坐正,不過睇情聖公然摸大胸女友人,Aga呢個位應該好快換畫。

    有正印都照同女性朋友有親密接觸,原來係學老豆嘅。咁大個葉倩雯都當老婆冇到,同女性密友阮麗嘉交往甚深,呢啲咪叫身教。

    鍾意就快D Share啦!