掃呢頁CODE去手機

2016年6月8日 星期三

龔嘉欣:大合照外洩 龔嘉欣改口叫黃宗澤做黃生 __,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,黃宗澤,鍾嘉欣,

龔嘉欣話因為劇中角色先與黃宗澤以老公老婆稱呼,但今後可能要改口!藝人龔嘉欣今日露出小蠻腰,現身柴灣為美容院拍攝廣告,她表示:「今年上半年已經拍咗3個廣告,護膚品、麵包店同埋呢個美容院,收入比去年多三倍,打算12月生日前買樓,要預備姑婆屋畀自己。(咁灰?)冇法,好多人都話同我住緊嘅姚子羚就快嫁人,我要為將來打算,諗住先買間屋畀自己,有能力再買一間畀屋企人。」強調冇飲醉最近與黃宗澤(Bosco)傳出緋 ...


龔嘉欣話因為劇中角色先與黃宗澤以老公老婆稱呼,但今後可能要改口!

藝人龔嘉欣今日露出小蠻腰,現身柴灣為美容院拍攝廣告,她表示:「今年上半年已經拍咗3個廣告,護膚品、麵包店同埋呢個美容院,收入比去年多三倍,打算12月生日前買樓,要預備姑婆屋畀自己。(咁灰?)冇法,好多人都話同我住緊嘅姚子羚就快嫁人,我要為將來打算,諗住先買間屋畀自己,有能力再買一間畀屋企人。」

強調冇飲醉

最近與黃宗澤(Bosco)傳出緋聞的她說:「我都唔知點解我哋劇集《幕後玩家》嘅group chat相會流出,仲將我哋大合照裁淨我同Bosco,我同佢係因為劇中角色關係,至互相以老公、老婆相稱,我要強調我冇飲醉,我只係飲一啖香檳就面紅紅啫!(話你稱呼Bosco媽媽做阿媽?)個個都係咁叫伯母,Bosco都話唔叫阿媽叫咩?或者我哋今後改以龔小姐、黃生互相稱呼對方。(打算揪出放相黑手?)唔諗住啦,自己都有責任,以後會檢點啲,暫時唔退group住,但會唔講嘢一排先。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!