網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月1日 星期三

【一樣咁弗】全智賢產後復出 快閃搵銀 __,全智賢,

女神除咗夠靚之外,一定要夠遙不可及,所以亮相一陣就走人,係正常嘅,好似係...現年34歲嘅韓國女星全智賢,雖然已經做咗人妻兼人母,但唔代表佢唔再活躍於娛樂圈。之前憑韓劇《來自星星的你》橫掃亞洲嘅佢,雖然今年二月先生咗個仔,但係佢話咁快就「復出」搵奶粉錢,除咗秘密拍廣告,同埋嚟緊會同李敏鎬合作拍新劇之外,原來佢亦都有趁湊仔空檔出活動搵真銀,今日佢就飛咗去上海喇!由於全智賢對上一次公開露面已經係舊年十 ...


女神除咗夠靚之外,一定要夠遙不可及,所以亮相一陣就走人,係正常嘅,好似係...

現年34歲嘅韓國女星全智賢,雖然已經做咗人妻兼人母,但唔代表佢唔再活躍於娛樂圈。之前憑韓劇《來自星星的你》橫掃亞洲嘅佢,雖然今年二月先生咗個仔,但係佢話咁快就「復出」搵奶粉錢,除咗秘密拍廣告,同埋嚟緊會同李敏鎬合作拍新劇之外,原來佢亦都有趁湊仔空檔出活動搵真銀,今日佢就飛咗去上海喇!

由於全智賢對上一次公開露面已經係舊年十月,所以大家對佢相隔成七個月之後再「回歸」十分期待,而女神亦都冇令大家失望,佢以一身修身連身黑色裙配三吋高踭鞋亮相,除咗夠晒大方,體態亦相當靚,對腳超幼之餘,塊臉好似仲尖過以前。

雖然女星Keep得咁弗,但佢就冇多作停留等大家可以多啲時間一睹佢嘅風采,反而亮相咗五分鐘就閃人,有啲失望咯。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!