網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月1日 星期三

萌爆!徐心怡拍廣告晒天然呆樣 __,徐心怡,徐榮,

徐心怡拍廣告咩都唔使做,齋坐都已經萌爆。歌手許廷鏗(Alfred)、蔣家旻(Angel)Part住喺網絡爆紅嘅「馬家好」、徐榮囡囡徐心怡為健康食品拍攝宣傳海報。由於該品牌今年踏入30周年,所以Alfred同Angel分別拎住有數字「30」嘅汽球同埋Cupcake拍攝。而徐心怡BB就坐喺度咩都唔使做,不過佢就全程表情多多,大晒天然萌樣,令場面Warm爆! ...


徐心怡拍廣告咩都唔使做,齋坐都已經萌爆。

歌手許廷鏗(Alfred)、蔣家旻(Angel)Part住喺網絡爆紅嘅「馬家好」、徐榮囡囡徐心怡為健康食品拍攝宣傳海報。由於該品牌今年踏入30周年,所以Alfred同Angel分別拎住有數字「30」嘅汽球同埋Cupcake拍攝。而徐心怡BB就坐喺度咩都唔使做,不過佢就全程表情多多,大晒天然萌樣,令場面Warm爆!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!