掃呢頁CODE去手機

2016年6月9日 星期四

【港姐大起底】有洋蔥!孝順女為母參選vs 超級人生勝利組 __,港姐,

噚日係一年一度港姐初賽,不少人都將焦點放喺邊個靚邊個唔靚(去片),人生勝利組一樣引人注目,包括喺英國金士頓大學讀時裝設計嘅Sophie,林作個fd;喺澳洲昆士蘭科技大學畢業嘅Zafrina,仲有就讀港大食物及營養系嘅Crystal,ig大把旅行相,令人羨慕。不得不提仲有仲有就係麥明詩個fd張寶兒,UCL倫敦大學畢業,虔誠基督徒,除咗學歷漂亮,仲曾於牛津大學嘅EnvrinomentalChangeI ...




其他影片:>>






噚日係一年一度港姐初賽,不少人都將焦點放喺邊個靚邊個唔靚(去片),人生勝利組一樣引人注目,包括喺英國金士頓大學讀時裝設計嘅Sophie,林作個fd;喺澳洲昆士蘭科技大學畢業嘅Zafrina,仲有就讀港大食物及營養系嘅Crystal,ig大把旅行相,令人羨慕。不得不提仲有仲有就係麥明詩個fd 張寶兒,UCL倫敦大學畢業,虔誠基督徒,除咗學歷漂亮,仲曾於牛津大學嘅Envrinomental Change Institute做過researcher,又曾於ITSA (Independent Thought & Social Action International)做過義工,且曾經有一段分別到非洲及印度做義工,傳揚福音。依家喺盛世廣告國際有限公司工作。張寶兒樣子甜美,可惜一早已經被私有化,同男友Jonathan拍拖四年,男方仲做過恆生摩根士丹利,依家做緊德勤旗下一間IT公司,張寶兒不時喺IG同FB開心share甜蜜合照放閃,都幾似麥明詩同林作喎。其實除咗人生勝利組顏值高,今屆港姐亦有動人故事。醉心舞台同話劇嘅羅明慧,可能未必合評審眼緣,但今次參選港姐,是為了達成母親的心願。羅明慧侍母至孝,未知其母是否身體有點小毛病,令她擔心不已。友人離世,更令羅明慧明白珍惜與母相處身一分一秒比一切更重要。她曾於IG寫道:「世上只有媽媽好~有媽的孩子食很好,有媽的孩子不遲到,啦啦啦啦啦~~~~#每天見佢多一些。」有洋蔥。

佢就係麥明詩個FD張寶兒 麥明詩IG特別介紹
與男友Jonathan 真係好襯 羅明慧
準備上舞台 羅明慧自言呢張相嘅表情最衰,但亦是這個moment最能表現出角色當刻的情緒。
身形好弗喎! 英國金士頓大學讀時裝設計嘅Sophie
喺澳洲昆士蘭科技大學畢業嘅Zafrina
港大美女Crystal

鍾意就快D Share啦!