掃呢頁CODE去手機

2016年7月26日 星期二

【勁過開巡唱】香港、澳洲、倫敦三地搞婚宴 陳智燊今試禮服 __,陳智燊,

陳智燊宋熙年入紙排期結婚,準新郎陳智燊今日回覆《蘋果》,佢話:「係呀,我哋入咗紙,婚宴會年底12月搞,但前會簽咗紙先,紙就會簡單啲,私人形式。」陳智燊剛完成拍劇工作,所以餘下呢幾個月,佢會同未婚妻宋熙年一齊籌備年底婚禮,陳智燊話:「今日我有時間去試咗禮服,好多嘢都開始搞緊,越近婚禮,我心情就開始緊張,好感觸,覺得自己真係大個仔啦。」陳宋聯婚會喺香港、澳洲同倫敦三地輪流舉行,陳智燊話:「第一站喺香港 ...




其他影片:>>






陳智燊宋熙年入紙排期結婚,準新郎陳智燊今日回覆《蘋果》,佢話:「係呀,我哋入咗紙,婚宴會年底12月搞,但前會簽咗紙先,紙就會簡單啲,私人形式。」陳智燊剛完成拍劇工作,所以餘下呢幾個月,佢會同未婚妻宋熙年一齊籌備年底婚禮,陳智燊話:「今日我有時間去試咗禮服,好多嘢都開始搞緊,越近婚禮,我心情就開始緊張,好感觸,覺得自己真係大個仔啦。」陳宋聯婚會喺香港、澳洲同倫敦三地輪流舉行,陳智燊話:「第一站喺香港,跟住就去Sarah(宋熙年)嘅屋企悉尼,第三站去倫敦。」近期歐洲好多恐襲,陳智燊話:「未咁快,我哋唔會一個月去晒三個地方,會分開去,當去嗰度同朋友gathering,去每一站都冇壓力,恐襲問題都唔擔心得嚟。陳智燊做足心理準備,接新娘時畀一班姊妹高海寧、朱璇同陳爽等大玩,佢話:「我豁咗出去,畀大家任玩,但唯一希望唔好整污糟我同兄弟啲禮服,希望姊妹們錫住我哋。」問到陳智燊呢次娶妻三地搞婚禮,預算係咪冇極限,佢笑言:「budget使晒,有限制㗎,但預咗會有好多額外支出。」


鍾意就快D Share啦!