掃呢頁CODE去手機

2016年7月26日 星期二

【佗B升Cup】陳敏之唔介意胸痛:好好揸手 __,陳敏之,

陳敏之因佗B上圍升Cup,佢仲揚言以後要「封腿」改着低胸,千祈唔好呃我哋呀!藝人陳敏之、梁烈唯及莊思敏等,於將軍澳電視城為無綫節目《Sunday好戲王》最後一集進行錄影。腹大便便的敏之以厚底鞋上陣,她透露拍畢最後一集就正式安胎,又希望節目添食:「拍攝好開心,呢個節目為小朋友帶嚟歡樂。但唔捨得森美,佢好照顧我。(唔添食再拍?)到時我個肚太大,希望下年(生咗)添食。」敏之興奮表示上圍升Cup,更笑言之 ...


陳敏之因佗B上圍升Cup,佢仲揚言以後要「封腿」改着低胸,千祈唔好呃我哋呀!

藝人陳敏之、梁烈唯及莊思敏等,於將軍澳電視城為無綫節目《Sunday好戲王》最後一集進行錄影。腹大便便的敏之以厚底鞋上陣,她透露拍畢最後一集就正式安胎,又希望節目添食:「拍攝好開心,呢個節目為小朋友帶嚟歡樂。但唔捨得森美,佢好照顧我。(唔添食再拍?)到時我個肚太大,希望下年(生咗)添食。」

敏之興奮表示上圍升Cup,更笑言之後要「封腿晒線」,她說:「雖然會胸痛,但好開心有事業線!(老公都開心?)佢話感覺似陌生人。(升咗幾Cup?)冇度,但我自己覺得好好揸手。大家唔好介意,我佗B嗰陣會盡情暴露着低胸衫,唔會露腿喇!」

佗B狂食牛肉

敏之稱現時多食花膠及海參進補,更搞笑透露自己佗B後超愛食牛肉:「我好似有『瘋牛症』咁,好鍾意食牛肉。我會偷食薯片同飲檸檬茶,好似有癮咁,食少少就開心到反白眼!」

自稱「乖媽咪」

提到有指敏之日前與伍詠薇到沙灘時「曳曳」偷飲香檳?她否認更自稱「乖媽咪」:「澄清番我一啖都冇飲。(影埋你曬太陽?)淨係曬太陽但冇落水,唔好話我曳,我係好乖嘅媽咪。老公都會控制我飲食,我食得多佢都開心,但唔好暴食。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!