掃呢頁CODE去手機

2016年7月26日 星期二

Hot Talk:拋妻棄女真賤男 馬迪爾前妻悲情祝福再上路 __,

曼聯球星安東尼馬迪爾日前慘被新隊友伊巴謙莫域失驚無神搶走9號波衫,唔少人都戥佢可憐,不過你以為佢係個被欺凌新星咩?查實佢係個拋妻棄女世紀賤男先真。難為畀佢掉低嘅前妻Samantha因為抑鬱消瘦,都仲不忘喺網上提醒馬迪爾咪畀新歡Melanie呃,可惜係忠言逆耳冇人理,心灰意冷嘅Samantha尋日都向情敵同賤男送上最後祝福,實行劃清界線重新上路,認真陰功呀!雖然冇咗件9號,但有球迷近日撞到馬迪爾都話 ...


曼聯球星安東尼馬迪爾日前慘被新隊友伊巴謙莫域失驚無神搶走9號波衫,唔少人都戥佢可憐,不過你以為佢係個被欺凌新星咩?查實佢係個拋妻棄女世紀賤男先真。難為畀佢掉低嘅前妻Samantha因為抑鬱消瘦,都仲不忘喺網上提醒馬迪爾咪畀新歡Melanie呃,可惜係忠言逆耳冇人理,心灰意冷嘅Samantha尋日都向情敵同賤男送上最後祝福,實行劃清界線重新上路,認真陰功呀!

雖然冇咗件9號,但有球迷近日撞到馬迪爾都話佢冇唔開心,無他嘅,有美相伴,齊齊去咗希臘度假。佢個新女友、真人騷女星Melanie仲要喺網上高調擺相曬幸福,擺明係想向Samantha示威。

愛人度過了,女伴不是我!Samantha近期連日來都喺網上還擊,一邊大談自己做單親媽咪,帶住1歲愛女Peyton去玩,而女兒爸爸就掉低佢哋嘅辛苦,另一邊則大爆馬迪爾嘅新戀情真相。據Samantha所講,原來馬迪爾同新歡Melanie相識超過十年,但之前一直未有擦出愛火花,直至馬迪爾同Samantha組織家庭後都一樣。不過,隨住馬迪爾上季加盟曼聯,身價同人氣暴升,Melanie先至痴埋馬迪爾身邊,Samantha就提醒佢前夫,記得小心呢個拜金女喎。

Samantha仲自爆,自從婚變之後,佢就患上抑鬱症,兩個月來就瘦咗成10公斤添。只不過佢知道,為咗個女,佢唔可以繼續自暴自棄,今晨佢就終於清醒,除咗走去伊巴謙莫域會着9號波衫個twitter畀LIKE,仲喺網上留低一句:「我祝佢哋兩個幸福快樂喎!」係咪真心都好,希望Samantha可以重新上路,同囡囡都有美好將來

SO東波同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://on.fb.me/1PWMCFH 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!