掃呢頁CODE去手機

2016年7月26日 星期二

【出年搞婚禮】石修囝囝陳宇琛求婚成功 要搵最勁見證人幫拖 __,陳宇琛,石修,

石修個仔陳宇琛喺倫敦成功求婚,同拍拖兩年嘅有線前主播CamilleLam拉埋天窗。石仔話plan咗一排,佢話﹕「自從我前年去過呢個地方,就覺得我一定要喺呢個地方向佢求婚,早兩個月做咗好多安排。」陳宇琛又話最緊要就係求婚戒指,由搵石到設計都花咗唔少時間,又要唔俾得女友知。佢話﹕「因為o依家一齊做嘢,佢又喺製作公司幫我手。差唔多日日都會對住大家,我要好秘密咁走出去話見客,佢都覺得我嗰排好古怪,我都要諗 ...




其他影片:>>






石修個仔陳宇琛喺倫敦成功求婚,同拍拖兩年嘅有線前主播Camille Lam拉埋天窗。石仔話plan咗一排,佢話﹕「自從我前年去過呢個地方,就覺得我一定要喺呢個地方向佢求婚,早兩個月做咗好多安排。」陳宇琛又話最緊要就係求婚戒指,由搵石到設計都花咗唔少時間,又要唔俾得女友知。佢話﹕「因為o依家一齊做嘢,佢又喺製作公司幫我手。差唔多日日都會對住大家,我要好秘密咁走出去話見客,佢都覺得我嗰排好古怪,我都要諗好多藉口,後尾去到倫敦見我屋企人我諗佢都估到啲,不過係唔知我幾時行動啫。」佢又表示﹕「去大教堂都有意思嘅,大家都係基督徒,要搵一個最勁嘅見證人,就係神,去見證我對佢嘅一個承諾。當時好緊張,本來個腦諗咗好多嘢要講,不過當時啲嘢都亂晒,上台表演都冇咁緊張。佢覺得我好搞笑,佢知我好真心對佢講愛的宣言,佢緊係應承啦,不過大家嘅心情都好亂,又緊張又excited。」陳宇琛解釋絕對唔係奉子成婚,之前已經有計劃結婚,預出年搞婚禮。

石修囝囝陳宇琛求婚成功

鍾意就快D Share啦!