掃呢頁CODE去手機

2018年3月22日 星期四

【飲餐茶多咗層樓】蔣怡6月生第二胎收老公豪宅獎勵 霸氣即場開票 __,蔣怡,

當大家仲講緊冇樓揸手結唔到婚,6月生第二胎的名模蔣怡,就收了老公一個豪宅作為獎勵,更開心到狂咀老公!40歲蔣怡同珠寶設計師翁狄森,由拍拖到結婚,已經相 ...




當大家仲講緊冇樓揸手結唔到婚,6月生第二胎的名模蔣怡,就收了老公一個豪宅作為獎勵,更開心到狂咀老公!

40歲蔣怡同珠寶設計師翁狄森,由拍拖到結婚,已經相愛18年,但他們仍然很恩愛。翁狄森家族做珠寶生意,亦有自己的珠寶品牌,簡單講即係有米

日前蔣怡去到老公珠寶店所在的置地廣場,同朋友high tea,別以為只是一般闊太活動,其實老公買了個豪宅給她,拎臨時買賣合約給她簽。搞完手續,蔣怡安心歎茶,翁狄森就負責即場開票俾錢,豪呀!

問到是否買樓,蔣怡話:「投資而已。」老公獎勵她再佗b?她笑說:「獎勵又好,講甚麼都好,總之先生送我就收」幸福人妻!




鍾意就快D Share啦!