掃呢頁CODE去手機

2018年3月22日 星期四

【傷透心】粉絲接機送花 王菲冷笑嫌棄走人 __,王菲,

話晒Fans們都係藝人嘅米飯班主,所以而家好多Artist對住班fans都有求必應!不過就唔係個個Artist都係咁諗,好似出咗名cool到爆嘅王菲。 ...




話晒Fans 們都係藝人嘅米飯班主,所以而家好多Artist 對住班fans都有求必應!

不過就唔係個個Artist 都係咁諗,好似出咗名cool到爆嘅王菲。呢排網上面就有幾張阿菲嘅相比網民不停洗版,話說有位女粉絲想送花比偶像,點知阿菲當場做咗個嫌棄嘅表情,仲要雞咁腳咁走咗。阿菲呢個表情又真係另人心碎嘅,有網民民話阿菲好冇禮貌,但亦都有人撐佢夠「夠率直,直性情」!

除咗阿菲之外,另一天后Joey 對住班fans 一樣好有性格!《壹仔》之前都喺機場見過Joey 對住班fans 掂行掂過,搞到班fans 全程都剩係可以影佢後尾枕咋。仲有,做咗人阿媽嘅嘉欣BB,以前對住班鐵粉都好鬼nice,有求必應架!

之但係Kelly BB出咗世之後,個世界就唔同咗啦!上次嘉欣BB湊住Kelly 返加拿大,咁啱又撞正佢生日,班fans 山長水又遠咁捧個蛋糕入去送機,點知嘉欣BB掛住湊kelly ,班fans 連傾偈機會都冇,剩係可以眼白白望住佢入閘咋!




鍾意就快D Share啦!