掃呢頁CODE去手機

2018年3月22日 星期四

名人:周汶錡兩個仔爭寵「有鬚當老竇」 __,周汶錡,

周汶錡講起兩個寶貝仔就好開心。名模周汶錡(Kathy)出席品牌活動,悉逢同場的樂基兒在訪問中表示想做媽媽,Kathy即表示可以「過兩招」給對方。問Ka ...


周汶錡講起兩個寶貝仔就好開心。


名模周汶錡(Kathy)出席品牌活動,悉逢同場的樂基兒在訪問中表示想做媽媽,Kathy即表示可以「過兩招」給對方。問Kathy有何秘訣?她說:「自己做番日常生活嘅嘢,唔需要特登去改變,自己最緊要保持開心。我大肚嗰陣出街,個個人都要讓我,自己好似個公主咁。我佗B嗰陣都會自己揸車出街去食嘢,而老公會喺隔籬服侍你,成個皇后咁,好享受做大肚婆嗰段日子。」

完全唔怕陌生人

問是否想再生B?她笑言:「我仲未講完,因為湊B嘅過程真喺好辛苦,我個細仔依家學緊企同行,大仔就似係過度活躍型,佢哋係Trouble Two(麻煩二人組),所以湊佢哋都幾吃力。我依家日日都好似一個瘋婦咁,所以暫時未諗住會再生。」

Kathy透露現時會用較多時間照顧細仔,大仔見到會呷醋:「阿哥呷醋嘅程度都幾嚴重,佢見我一抱住細佬,佢就會即刻走過嚟,想要我抱下佢,所以兩個要輪流抱吓。」問她兩個仔喜歡跟誰相處?她直言:「佢哋會鍾意黐老竇多啲,我諗佢哋覺得啲外國人有鬚就當咗人哋喺自己老竇,佢哋完全唔怕陌生人。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!