掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

【不留電子足跡】趙思樂避公安監控:香港人點解會用支付寶? __,支付寶,

趙思樂,27歲,廣州人,自小以香港的電視汁撈飯,愛看TVB的專業人士劇集。南京大學金融工程系畢業後,卻跑到女權運動、維權新聞的最前線,曾獲五項香港人權 ...




趙思樂,27歲,廣州人,自小以香港的電視汁撈飯,愛看TVB的專業人士劇集。南京大學金融工程系畢業後,卻跑到女權運動、維權新聞的最前線,曾獲五項香港人權新聞獎、亞洲出版協會(SOPA)卓越新聞獎。新書《她們的征途》寫中國女性抗爭者。近日來港一遊,卻發現香港的姊妹偏愛淘寶,愛屋及烏愛埋支付寶:「台灣人都有少少抵抗,冇諗過香港人一下子就接受咗。可能大家覺得,唔係做政治嘢就冇事。但你好難想像,佢以後點控制你。」



為免抗爭事業早夭,趙思樂盡量不留下電子足跡。當日雨傘運動一爆發,一張影印店的發票,輾轉就令她的前夫、以至超過100名NGO工作者一網成擒,只因發票系統跟公安搭上了。監控無處不在,翻牆管道也不過是中共預設的狗窿吧?「唔可以一下子話所有技術都冇用。咁係一種偷懶、唔做事的藉口。我哋盡量用專業、安全的方式,繼續工作。」



立即按此連結Download:https://goo.gl/NVySCK



鍾意就快D Share啦!