掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

名人:絕橋!貝安琪帶囝囝搭飛機包唔會嘈 __,貝安琪,

好似好有道理喎!名模貝安琪(Ankie)日前與未婚夫Simon及一歲多的兒子Sebastian到越南峴港旅遊享受家庭樂,Ankie表示此行到了越南五天 ...


好似好有道理喎!


名模貝安琪(Ankie)日前與未婚夫Simon及一歲多的兒子Sebastian到越南峴港旅遊享受家庭樂,Ankie表示此行到了越南五天,主要為參加未婚夫的好朋友的婚禮,要帶住囝囝到外地,Ankie坦言雖然辛苦,但也很開心:「我哋日日去沙灘,又可以全家人一齊,加上Simon嘅朋友都有幫手湊囝囝,佢哋都好錫我個囝。其實今次唔係第一次帶囝囝去外地,都去過幾次,囝囝每次坐飛機都好開心,佢好鍾意坐飛機,啲空姐都對佢好好。每次起飛同降落,我都會畀啲嘢佢食,有啲口水分泌,咁耳仔唔會受到咁大壓力,而且我會安排坐夜機,咁佢會喺飛機上瞓覺,就全程都好乖。今次囝囝都玩得好開心,因為好多朋友都帶埋小朋友,有個混血兒嘅女仔,同我個仔好啱key。」談到近況,Ankie透露除了兼職教瑜伽外,最近積極上演藝課程及學功夫,為幕前演出而裝備。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!