掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

陳柏宇造人成功 周柏豪「升呢」做叔叔 __,柏豪,陳柏宇,周柏豪,

咁潮嘅叔叔真係唔易有。歌手周柏豪出席饑饉活動,柏豪現場買了一個公仔做慈善,他謂送給家中小朋友。講到陳柏宇成功造人,柏豪謂:「有message佢,唔敢喺 ...


咁潮嘅叔叔真係唔易有。


歌手周柏豪出席饑饉活動,柏豪現場買了一個公仔做慈善,他謂送給家中小朋友。講到陳柏宇成功造人,柏豪謂:「有message佢,唔敢喺大group問,因為見佢個post講得唔清唔楚,所以都有問佢真定假,咁佢就答我。『Yeah』,超開心,大家一齊大,依家真係變咗叫柏豪叔叔,平時朋友嗰啲我唔會認係叔叔,但係今次Jason帶啲仔女出嚟,真係做叔叔喇!」問到幾時到佢?柏豪表示有計劃,但冇時間,因經常不在香港。

可會帶埋老婆出外工作?他謂:「佢要睇住屋企,睇住啲生意嘛!每個人都有佢時間表嘅,咁Jason好勁,快槍手!(即係你慢?)我有我時間表啫,我有plan緊嘅。」柏豪笑指記得Jason在3月林奕匡婚宴上挑機鬥快做老竇,現覺得有可疑,好開心2018身邊朋友都好多喜事,亦有恭喜阿樂(余文樂)將做爸爸。講到將來成功造人後可會不公開?柏豪亦言:「依家呢個年代難啲(唔講出嚟好辛苦㗎?)都辛苦,但講出嚟又唔會舒服啲,但都係開心事,開心事唔介意同大家分享,只不過唔想變成一個賣點。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!