掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

第一次出國!Celia K.囡囡笑到見牙唔見眼 __,Celia K.,郭穎兒,

同BB去旅行真係一大挑戰。模特兒郭穎兒(CeliaK.)與老公李冠鋒誕下囡囡Galia後,淡出娛圈甚少在幕前演出。近日趁住假期,CeliaK.帶埋Ga ...


同BB去旅行真係一大挑戰。


模特兒郭穎兒(Celia K.)與老公李冠鋒誕下囡囡Galia後,淡出娛圈甚少在幕前演出。近日趁住假期,Celia K.帶埋Galia出國旅行,雖然佢就冇講明係邊,不過有眼利嘅網友認得出佢哋去咗泰國。

Celia K.喺社交網站透露今次係第一次帶囡囡去旅行,見Galia着住裙仔走嚟走去,仲笑到露出牙仔,真係睇見都知道佢玩得好開心!不過開心背後,對於阿媽嘅Celia K.嚟講係一個大挑戰,她說:「第一次帶女旅行,果然係挑戰,但係見到佢咁開心,都值得。」但Celia K.見到囡囡咁開心,已經諗緊下次去邊好,認真係廿四孝好媽媽!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!