掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

淚別老父!區永權發文:趕不及見你最後一面 __,區永權,

老父離世,區永權感受最深!藝人區永權今日下午喺微博上載一張同爸爸嘅舊照,忍痛宣布父親離世嘅消息,佢留言話:「爸!永遠想念你,相信...你會聽到的!」之 ...


老父離世,區永權感受最深!


藝人區永權今日下午喺微博上載一張同爸爸嘅舊照,忍痛宣布父親離世嘅消息,佢留言話:「爸!永遠想念你,相信...你會聽到的!」

之後區永權仲憶述父親離世前嘅情況:「上個月的那一晚,我工作至半夜,收工後接到電話通知,說:『你快不行了!』雖然,對於這一年不斷進出醫院的你來說,這句話絕不是新鮮事,但我感覺到這次不一樣,是真的!收線後,儘管我與時間競賽,但遺憾的是......就只差一點點,來不及趕到醫院見你的『最後一面』!不過,醫生跟我說,雖然心跳停頓了,但在那個當下,你仍是聽到的!於是,我便按著(着)你的肩膀,不停說、不停說、不停說,因為我真的相信....你是聽到的!爸,我們永遠想念你,感謝你的養育之恩!」

佢又透露父親嘅身後事一切從簡:「喪禮方面,亦遵照家父及家人的意願,已經低調處理及完成了!抱歉未有在之前一一通知各親朋好友,亦不想讓你們操心!請各位不要擔心,我們一齊安好!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!