掃呢頁CODE去手機

2018年6月28日 星期四

凍肉供應商新歡冧爆趙哲妤 陪湊女打針濕平 __,趙哲妤,

【齊親女樂】■單親媽媽趙哲妤日前和「翻版林峯」Him在尖沙嘴湊女。DV圖片
【齊親女樂】■單親媽媽趙哲妤日前和「翻版林峯」Him在尖沙嘴湊女。DV圖片未婚產女的30歲女星趙哲妤(Uny),因為囡囡生父拒認賬,囡囡惟有跟母姓改名 ...


未婚產女的30歲女星趙哲妤(Uny),因為囡囡生父拒認賬,囡囡惟有跟母姓改名趙真羽,乳名小魚,現已一歲多。雖然Uny是單親媽咪,但感情生活一樣多姿多采,被爆撻着海產凍肉商人Him Wong,男方高大靚仔酷似林峯。



【貼身呵護】■Him出手幫趙哲妤整理口罩,非常細心。DV圖片 【貼身呵護】

■Him出手幫趙哲妤整理口罩,非常細心。DV圖片
【愛屋及烏】■Him愛屋及烏陪買衫仔,又落力逗趙哲妤囡囡小魚開心。

【愛屋及烏】

■Him愛屋及烏陪買衫仔,又落力逗趙哲妤囡囡小魚開心。

日前,Uny與「翻版林峯」Him齊齊湊女,在尖沙嘴海港城shopping。當日兩人帶着小魚,和外傭姐姐一行四人逛玩具反斗城,Him全程幫手湊女,更陪Uny揀BB衫,儼如一家人,其間小魚扭計,Him都愛屋及烏逗小魚開心。之後他們帶小魚到九龍城聖德肋撒醫院睇醫生,Him見Uny口罩歪了,主動幫手整理,非常細心。Uny接受電話訪問時說:「小魚去打五合一同甲型肝炎針,Him未係男朋友,我哋了解中,穩定咗至公開,我始終有個女嘛。」

採訪、攝影:徐錦池、畢紹基




鍾意就快D Share啦!