掃呢頁CODE去手機

2018年6月28日 星期四

陳展鵬:瞓完棺材變黑仔 陳展鵬官司租務糾紛纏身 __,黑仔,陳展鵬,展鵬,陳展,姜皓文,

你都咪話唔邪!藝人陳展鵬主演出的無綫劇集《天命》現時熱播中,劇中飾演和珅一角的他,因受演乾隆的張國強重用而勢力漸大。而今晚一集中,講述乾隆微服出巡時遇 ...


你都咪話唔邪!


藝人陳展鵬主演出的無綫劇集《天命》現時熱播中,劇中飾演和珅一角的他,因受演乾隆的張國強重用而勢力漸大。而今晚一集中,講述乾隆微服出巡時遇到盲眼相士,覺得他功力很高,之後和坤帶他與乾隆相見,對話中盲眼相士指乾隆應該殺和珅,但卻殺不成。之後和坤就被乾隆召入宮,更為他準確了一副棺木,指要把他風光大葬。

究竟陳展鵬使唔使死?話明主角邊有咁快死,不過現實中的展鵬,就畀呢場戲累死,原來拍呢場瞓棺材戲份時,正值是上年農曆新年期間拍攝,當時還未過正月十五,認真大吉利是!瞓棺拍劇後的展鵬運勢亦相當麻麻,除了之前有官司纏身外,早前更因租屋問題與業主有糾紛,雖然人哋話做得演員就百無禁忌,不過有時啲嘢,都唔好話唔信邪!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!