掃呢頁CODE去手機

2018年6月28日 星期四

黃宗澤:黃宗澤否認戀陳嘉桓:發咩展呀? __,陳嘉桓,黃宗澤,

咁黃宗澤又啱喎,真係兩樣嘢嚟。藝人黃宗澤(Bosco)位於尖沙嘴的新蠔吧即將開張,他於火炭的寓所又剛剛新裝修完,故Bosco趁完作手頭上工作,一方面在 ...


咁黃宗澤又啱喎,真係兩樣嘢嚟。


藝人黃宗澤(Bosco)位於尖沙嘴的新蠔吧即將開張,他於火炭的寓所又剛剛新裝修完,故Bosco趁完作手頭上工作,一方面在港打理生意,另一方面亦招呼各方好友上他家吃飯聚會並親自下廚,相當有誠意。

不過現時單身的他,就被指與之前合作拍邵氏網劇《守護神》的長腳妹陳嘉桓拍拖,女方更已去到上Bosco家的地步。對此,Bosco接受東網訪問,否認跟對方拍拖,他笑言:「屋企裝修完開Party啫!呢排好多唔同嘅朋友嚟我屋企食飯,公司啲朋友、自己嘅朋友同《守護神》劇組啲朋友。(有冇發展機會?)發咩展呀?(你鍾意長腳嘛!)長腳還長腳,鍾意還鍾意!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!