網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月21日 星期一

朱晨麗:朱晨麗拍劇晒Bra Top 譚俊彥叫咪凸腩 __,朱晨麗,譚俊彥,

朱晨麗要為劇集晒運動BraTop。無綫劇集《法證先鋒IV》演員朱晨麗、譚俊彥、謝賢、米雪、黃浩然、李施嬅、陳煒等,在將軍澳電視城為劇集拜神。朱晨麗透露 ...


朱晨麗要為劇集晒運動Bra Top。


無綫劇集《法證先鋒IV》演員朱晨麗、譚俊彥、謝賢、米雪、黃浩然、李施嬅、陳煒等,在將軍澳電視城為劇集拜神。朱晨麗透露稍後要為劇集以運動型Bra Top上陣,為此要開始操弗Body和節食,譚俊彥說:「唔好食咁多,唔係啲『豬腩肉』走出嚟!」

譚俊彥最近與中學同學合資開設西式餐廳,餐廳正在試業,身為老闆的譚俊彥還父子兵上陣,帶着兒子到街市買餸,還親自下廚。到餐廳試過菜的朱晨麗,大讚譚俊彥是廿四孝老竇及廿四孝老公。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!