網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年6月8日 星期六

言承旭:林志玲閃婚!言承旭現身機場孤寂背影勁催淚 __,林志玲,言承旭,

舊愛林志玲閃嫁AKIRA,言承旭難免有啲傷心...「台灣第一名模」林志玲日前突然宣布閃婚,下嫁日本天團EXILE成員AKIRA,呢個消息除咗震驚一眾粉 ...


舊愛林志玲閃嫁AKIRA,言承旭難免有啲傷心...


「台灣第一名模」林志玲日前突然宣布閃婚,下嫁日本天團EXILE成員AKIRA,呢個消息除咗震驚一眾粉絲,仲搞到網站冧Server!不過相信收到消息最大打擊嘅,都係曾經被熱傳同林志玲復合嘅言承旭......佢哋嘅戀情兜轉17年,言承旭更被爆視林志玲為一生中最愛,但最終都未能修成正果。

雖然佢當日收到消息時,就大方向舊愛送上祝福,但佢近日現身機場時心情就似乎麻麻。言承旭以一身全黑打扮上陣,仲戴埋帽同口罩包到冚,相當低調。佢全程一言不發低頭急步行,粉絲們亦好似知道偶像「受情傷」,所以默默咁跟住佢行。網友都話此情此景,完全明白晒「愛人結婚了,新郎不是我」有幾咁Hurt!仲話言承旭呢個孤寂嘅背影好催淚,希望佢都早日搵到屬於自己嘅幸福!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!