掃呢頁CODE去手機

2019年7月10日 星期三

【還清40萬卡數】李雨陽朝早7點開檔賣點心蒸飯 __,李雨陽,

若果你經過觀塘廣場這間小店,或會有機會碰見李雨陽。身形高大的他,或會早上七時出現,賣燒賣點心。憑N年前無綫暑期特別劇《四葉草》出身的李雨陽,試過工作量 ...




若果你經過觀塘廣場這間小店,或會有機會碰見李雨陽。身形高大的他,或會早上七時出現,賣燒賣點心。

憑N年前無綫暑期特別劇《四葉草》出身的李雨陽,試過工作量愈來愈少,為生活欠下40萬卡數,不過香港人執生能力強,他很快還清債項。離開無綫轉投港視,但臨門一腳,又遇上港視攞唔到牌。為生活,李雨陽放下身段,兼職賣原味雞。

結婚唔夠兩年,老婆誕下兒子小芝麻,無債一身輕的李雨陽,早兩個月前,又跟太太和幾個朋友夾份,在觀塘廣場開店賣點心蒸飯串燒等小食。

「其實係幾個媽咪一齊搞呢間小食店,佢哋好想將媽咪煮嘢食味道帶畀啲返工上班一族。我哋蒸飯、點心全部都冇味精,其他好似泰式雞奕尖,都好受歡迎。」他說。

雖然係老闆身份,不過他要輪更返早班看鋪:「我試過朝早7點嚟開檔,到下午2、3點走人。有時就會3點到,大概8、9點走。但如果出面有嘢做,就唔可以返鋪頭幫手。」

身高六呎多,李雨陽通常負責收鋪前的清潔工作,事關他不忍心看要太太洗碗碟,他說:「我咁高又要彎身洗碗好辛苦,仲要每次洗成一粒鐘。比起賣雞,呢度辛苦好多,賣雞都係送貨收貨,乾淨俐落好多。」

幕前人走去賣小食,李雨陽沒有半點不習慣,更自覺十分適合:「我唔怕同人傾偈,面皮又幾厚,試過有人經過,問我係咪做電視,我話係,仲自我介紹,叫佢哋多多支持。」

表面辛苦,不過李雨陽笑住表示,只要回家看到可愛兒子,即時心甜開心晒:「為咗個家,返屋企見到嗰仔,就覺得咩都值得。」 詳情:http://bit.ly/2YBCug0

鍾意就快D Share啦!