掃呢頁CODE去手機

2019年7月10日 星期三

陳婉衡:陳婉衡晒蠱惑「裸照」 反而露少咗? __,裸照,陳婉衡,

不得了!「咪神」陳婉衡(Alycia)經常在網上大方騷泳照,ECup加上零贅肉身材令人羨慕,最近她上載一張「疑似」半裸照,上半身以一張大荷葉遮掩,露出 ...


不得了!


「咪神」陳婉衡(Alycia)經常在網上大方騷泳照,E Cup加上零贅肉身材令人羨慕,最近她上載一張「疑似」半裸照,上半身以一張大荷葉遮掩,露出香肩及纖腰,大批好友及網友都以為她真的全裸,張相很快就爆Like,但認真看其實露肉程度比她平時的三點式泳照更少!Alycia表示相片是早前到布吉旅行時拍下的,她笑說:「咁啱當日着冇帶泳衣,咁啱塊葉真係遮到我上身,於是就影咗呢張相,估唔到咁多人以為我真係半裸,仲有人留言話叫我唔好咁性感,但其實啲泳衣照仲性感呀!」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!