掃呢頁CODE去手機

2019年7月10日 星期三

《白色強人》:馬國明開刀救李佳芯:將個心交畀我 __,《白色強人》,李佳芯,馬國明,

馬國明勸掂李佳芯。無綫劇集《白色強人》將於星期五(12日)大結局,心臟腫瘤病發的洛雯(李佳芯飾),於今晚播出的一集,替病人做手術期間再突然病發,急召唐 ...


馬國明勸掂李佳芯。


無綫劇集《白色強人》將於星期五(12日)大結局,心臟腫瘤病發的洛雯(李佳芯飾),於今晚播出的一集,替病人做手術期間再突然病發,急召唐明(馬國明飾)幫手,唐明勸她接受治療,一句「希望你將個心交畀我」,洛雯終於聽她的勸告,唐明更親為她做手術。

馬國明受訪時,指該場戲要在雨中勸佳芯不要放棄,坦言頗為辛苦:「導演要求一Shot落,唔想剪得太碎,但係我哋又要就番啲環境同人造雨,對白又好長,嗰場戲拍得幾辛苦,但效果出嚟都幾好!而Ali做手術嗰場戲,現場指導我哋拍攝嘅醫生話個手術係清除心臟癌細胞,喺醫學界係好前端嘅一樣嘢,難度相當高!我未拍呢套劇之前,完全唔知可以咁做,希望觀眾留意吓戲入面除咗感情線外,手術室戲真係好好,劇本搵咗好多團隊同醫生睇過,所有手術喺合情合理嘅情況下進行,相當認真。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!