掃呢頁CODE去手機

2019年10月24日 星期四

【扼殺言論】鄭敬基facebook專頁一度被禁言:希望唔係因為政見 __,鄭敬基,

無同大台續約之後,鄭敬基阿joe對於社會事件,更加暢所欲言,經常係facebook轉發消息。呢個月20號,阿joe同太太去尖沙咀行街,結果被警方所發嘅 ...




無同大台續約之後,鄭敬基阿joe對於社會事件,更加暢所欲言,經常係facebook轉發消息。呢個月20號,阿joe同太太去尖沙咀行街,結果被警方所發嘅催淚煙影響,好彩佢太太即刻幫佢沖眼。

雖然食過催淚煙,但係無阻阿joe繼續喺facebook發表意見,不過,今朝阿joe發現佢個facebook page怪怪的。

「看到前印度商會主席毛漢的一番說話,認為他很敢言,於是就轉發了,在那帖子後,臨睡前,跟大家說晚安時,就發了一個帖子,平常也會看看,今早醒來一看,為何這樣奇怪,好像有點不順,後來檢查電郵,才知道我的專頁被停了,我希望不是因為政見,也不希望被人駭了。」

好彩嘅係,阿Joe一向睇開嘅插畫師知道之後,插畫師就喺自己個page呼籲,叫人多啲like同share 阿joe個page,結果半日之後,阿joe個page就慢慢可以出返post。不過,接觸人數同之前差好遠,可以見到兩個po 嘅share數目一樣,但係接觸人數就有好大分別。

「我會認為facebook很謹慎,但會不會是被人利用,去做了一件事,希望不是政治的事」

-----------------------------

【你爆料,我課金!】

爆相:$500  爆片:$1,000

分清黑白 壹齊揭穿社會黑幕!

詳情:https://s.nextmag.hk/e/zg7VUk287Z

-----------------------------

【壹週刊Telegram,與港人同行,每日為你推送抗爭現場實況】

一手報料:https://t.me/nextmaghk

最新消息:https://t.me/NextPlushk

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

沙田、旺角、荃灣、觀塘、銅鑼灣5區為你服務

詳情:https://s.nextmag.hk/e/Tssefy687Z

鍾意就快D Share啦!