掃呢頁CODE去手機

2019年10月24日 星期四

美魔女林志玲佘詩曼日日用?獨特保養薦飲 __,佘詩曼,林志玲,

志玲姐姐同媽媽感情好好,所以媽媽話要飲田原香滴雞精,佢都聽話一齊飲。
志玲姐姐同媽媽感情好好,所以媽媽話要飲田原香滴雞精,佢都聽話一齊飲。【特約報道】女人要Keep住靚真係要下好多苦工,同樣係44歲嘅林志玲同佘詩曼睇落一 ...


【特約報道】女人要Keep住靚真係要下好多苦工,同樣係44歲嘅林志玲同佘詩曼睇落一啲都唔似實際年齡,甚至志玲姐姐嘅媽媽都係紅光滿面,容光煥發,面上都係睇唔到任何歲月嘅痕跡。到底係因為佢哋嘅遺傳基因好,抑或有咩養生秘密呢?

作為忙碌嘅藝人,志玲姐姐同阿佘都不約而同咁話保養係佢哋嘅一大課題,要由內到外都照顧先得。原來佢哋全部都係田原香滴雞精嘅忠實粉絲,志玲姐姐話:「我媽媽先發現田原香,我們全家人都是田原香的愛用者,就像我們的老朋友一樣吧!陪伴,然後呵護我們全家的健康。」

佢更表示,自己見到身邊人都有好多負能量要去排除,佢自己會推薦啱啱得到健字號雙認證嘅田原香「靈芝滴雞精」,可以幫手調節免疫、對抗疲勞。



阿佘從來無懼素顏或者影近鏡相,原來因為佢有原香滴雞精打好個底! 阿佘從來無懼素顏或者影近鏡相,原來因為佢有原香滴雞精打好個底!

而阿佘雖然密密接job,但佢對養生都有一定嘅執著,即使忙都唔會忽略健康同外表。鍾意飲湯嘅佢會用滴雞精做早餐,飲足兩年好滿意,話保持健康飲食就朝朝都有活力。




鍾意就快D Share啦!