掃呢頁CODE去手機

2019年10月24日 星期四

蔡依林:周董三角戀揀啱侯佩岑?蔡依林14年後咁樣講 __,侯佩岑,周杰倫,周董,蔡依林,

周杰倫當年同蔡依林(中)、侯佩岑嘅三角戀相當轟動。眾所周知台灣天王周杰倫(周董)同天后蔡依林(Jolin)、藝人侯佩岑拍過拖,有指當年侯佩岑喺不知情下 ...


周杰倫當年同蔡依林(中)、侯佩岑嘅三角戀相當轟動。


眾所周知台灣天王周杰倫(周董)同天后蔡依林(Jolin)、藝人侯佩岑拍過拖,有指當年侯佩岑喺不知情下介入Jolin同周董嘅地下情,令兩女一度不和。雖然依家周董已經娶咗昆凌生咗一仔一女,而侯佩岑亦同圈外老公組織幸福家庭,生咗個仔,淨低Jolin過住精彩嘅單身生活,但有台灣網友就仲係為到底應該揀Jolin定侯佩岑而苦惱。呢位網民日前喺討論區發問:「14年過後 蔡依林 侯佩岑 還是選侯佩岑嗎?」唔少網友都回應話依然會揀侯佩岑,仲話「侯佩岑漂亮程度遠勝」,不過亦有網民指Jolin身材更加好,討論相當熱烈。


估唔到最後仲引起埋Jolin嘅注意,佢喺Facebook轉發相關新聞並留言:「The Feast of the Broken hearts(破碎的心的盛宴)~~~#如果你也曾迷茫#我懂你」似乎唔多在乎網友幾乎一面倒揀侯佩岑,完美展現天后嘅高EQ同豁達!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!