掃呢頁CODE去手機

2019年10月24日 星期四

何猷君:親自為孫仔剪臍帶 四太自封「嫲婆豆腐」 __,何猷君,四太,梁安琪,

四太笑稱自己係「嫲婆豆腐」。賭王何鴻燊四房梁安琪兒子何猷君與大陸名模奚夢瑤喜獲兒子,榮升嫲嫲的四太心情難掩興奮,她接受電話訪問時直言心情十分開心,孫仔 ...


四太笑稱自己係「嫲婆豆腐」。


賭王何鴻燊四房梁安琪兒子何猷君與大陸名模奚夢瑤喜獲兒子,榮升嫲嫲的四太心情難掩興奮,她接受電話訪問時直言心情十分開心,孫仔何廣燊(Ronaldo)尋日出世:「嚟得好突然,好開心同興奮,我依家叫自己做『嫲婆豆腐』。(因為超盈生女做婆婆依家又做嫲嫲?)係呀,所以現時大家可以咁樣叫我。」之前她已經送鑽石畀超盈囡囡「荷包蛋」,問到今次送咩禮物畀第一個男孫,會唔會送層樓?四太笑着說:「要諗下先,呢個係男孫要慎重考慮。」


乳名「荷葉飯」


猷君透露剪臍帶的感人時刻,特別安排給媽咪剪,四太說:「係呀,好緊張,成世人都未試過,手都震埋,有少少嚇親,好在冇蝦碌,多謝個仔,好有心思,好特別嘅安排。」至於BB樣子似猷君還是奚夢瑤?「睇怕要過兩、三日,收咗水先,(希望BB成為最靚仔一個?)點計都係何生(賭王)最靚仔,最有型㗎啦。冇人靚仔得過何生。」她更透露BB乳名叫「荷葉飯」,與超盈女兒乳名「荷包蛋」一脈相承。問到猷君幾時搞婚禮?四太表示他計劃中。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!