網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月19日 星期二

梁麗翹:梁麗翹牛一帶囡囡遊樂園 被封最冷靜BB __,梁麗翹,

好姊妹組團賀牛一,梁麗翹帶埋囡囡享天倫。本月14日是《東張西望》主持梁麗翹(Nicole)的生日,日前與一班好姊妹包括陳庭欣(Toby)、劉晨芝、王子 ...




好姊妹組團賀牛一,梁麗翹帶埋囡囡享天倫。


本月14日是《東張西望》主持梁麗翹(Nicole)的生日,日前與一班好姊妹包括陳庭欣(Toby)、劉晨芝、王子涵(Ada)及吳紫韻到主題樂園慶生,Nicole還帶了歲半大的女兒Nanette同行,她說:「今次係囡囡第一次去主題公園,佢玩得好開心。由於集合時間係佢瞓晏覺嘅時候,所以佢一入到樂園就瞓着咗,好搞笑。Toby同Ada仲封佢為最冷靜嘅BB,因為班姐姐不停整蠱佢,佢都冇反應,只係掛住食。」而Ada也是十一月生日,一班好姊妹安排了現場樂隊向兩人獻唱生日歌,興奮又開心。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!