網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月25日 星期一

黃翠如:台慶講黃色笑話收投訴!黃翠如:我有檢討過 __,台慶,黃翠如,

黃翠如孖住老公蕭正楠出席活動。藝人黃翠如與蕭正楠以夫妻檔身份出席美容店開幕,期間阿蕭為老婆量度腰圍,講笑指僅得19.5吋,事後翠如澄清表示有20多吋, ...




黃翠如孖住老公蕭正楠出席活動。


藝人黃翠如與蕭正楠以夫妻檔身份出席美容店開幕,期間阿蕭為老婆量度腰圍,講笑指僅得19.5吋,事後翠如澄清表示有20多吋,有時還有肚腩,更指拍攝中的劇集需穿貼身衫褲,故不能食太多,閒時亦有與阿蕭打羽毛球操弗身形。對於阿蕭嫌她瘦,翠如說:「不嬲都嫌我瘦,但我肥係肥塊面先,個身好難。」阿蕭則透露也專登煮多一倍米飯操肥老婆,幸好老婆也奉陪食清光。


節目收400宗投訴


談到日前於台慶節目爆洪永城性器官長度,那可有跟洪永城女友解釋?她說:「唔需要,其實當晚對白同反應都度好晒,當然我有檢討過,好似係有啲不雅,覺得以後係唔可以太踩界。」對於節目有400宗投訴,阿蕭亦認同往後做節目及玩遊戲也要小心:「因為大家太好朋友,好似喺飯枱講嘅嘢咁,唔會勒住。(怕唔怕人哋女友嬲?)洪永城見到女友就會重振雄風」


翠如睇過全相原來係假?


問到翠如是否真的觀賞過洪永城全相?翠如終坦白表示:「睇佢全相其實係同大家同步睇嘅電視畫面,問阿蕭啦,佢哋成日一齊去廁所。」阿蕭即爆料指洪永城經常於節目全裸,惟對方絕不感到醜怪。翠如續指洪永城實在太入戲,令大眾覺得他慘:「佢話下次出嚟幫我解釋番。」談到洪永城笑罵翠如淫賤不能移,阿蕭笑指對白也是度出來。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!