網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月25日 星期一

朱晨麗被催眠 同千嬅扮Friend __,朱晨麗,楊千嬅,

朱朱一直擔心日本核洩漏的情況,今次趁工作難得到當到走一遍。
朱晨麗被催眠同千嬅扮Friend無綫藝人朱晨麗(朱朱)早已決心婚後要當媽媽,多年來因有傳福島核洩漏會影響下一代,故她一直不肯到日本旅遊,直至主演的《多 ...




朱晨麗被催眠 同千嬅扮Friend

無綫藝人朱晨麗(朱朱)早已決心婚後要當媽媽,多年來因有傳福島核洩漏會影響下一代,故她一直不肯到日本旅遊,直至主演的《多功能老婆》落實要到東京拍外景,她頓時緊張起來,不停搜查資料,又幫自己做心理輔導。東京外景短短四日,既來之則安之,朱朱放下憂慮,趁空閒還暢遊主題樂園:「我仲四處shopping,喺東京真係好容易『放血』。」

拍攝東京外景之前,朱朱還未與女主角楊千嬅熟落:「劇情一嚟就交代我哋翹手shopping兼講是非,監製陳寶華用方法催眠我投入角色,結果我真係豁咗出去,演出相當『奔放』。」






鍾意就快D Share啦!