網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月25日 星期一

李君妍:潘梓鋒李君妍韓國拍《3日2夜》 __,《3日2夜》,李君妍,潘梓鋒,

潘梓鋒同李君妍出走韓國。無綫藝人潘梓鋒近日經常出埠拍攝節目《3日2夜》,最近一次夥拍李君妍出走韓國,他更獻出自己的第一次:「知道好多香港人鍾意食醬油蟹 ...




潘梓鋒同李君妍出走韓國。


無綫藝人潘梓鋒近日經常出埠拍攝節目《3日2夜》,最近一次夥拍李君妍出走韓國,他更獻出自己的第一次:「知道好多香港人鍾意食醬油蟹,但我本身冇興趣未食過,點知呢次被安排去參觀製作過程,仲有機會食靚嘢,我膽粗粗學人試吓,原來真係幾好味喎。」


談到今次與李君妍合作,原來二人本身毫不認識:「直至到出發前開會先有人介紹。雖然我本身做主持做得多,但傾談吓先知道李君妍已入行10年,佢今年可以攞『老人牌』,係我師姐呀。」
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!