網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月19日 星期二

蔡少芬母子平安已回家 張晉笑言佢唔封肚我封吖 __,張晉,蔡少芬,

張晉上載一家五口溫馨合照。
蔡少芬母子平安已回家張晉笑言佢唔封肚我封吖張晉上載一家五口溫馨合照。46歲的蔡少芬(Ada)與內地影星張晉於08年結婚後,現育有8歲長女楚兒和6歲二女 ...




蔡少芬母子平安已回家 張晉笑言佢唔封肚我封吖

張晉上載一家五口溫馨合照。

46歲的蔡少芬(Ada)與內地影星張晉於08年結婚後,現育有8歲長女楚兒和6歲二女信兒,今年6月他們開心公佈喜訊,就是Ada懷有第三胎。由於Ada已是高齡產婦,所以她懷孕期間,張晉無微不至地照顧太太,除了幫手剪腳甲,還有幫她着鞋,令Ada非常感動。

今年Ada過生日時,曾表示生埋呢個就夠晒數可以封肚,當大家都估係咪仔時?原來上周五,Ada已誕下兒子回家了,今日張晉在微博宣佈好消息:「11月15日,母子平安,歡迎張樂兒來到張家,我們平安回家」他更分享一家五口的溫馨合照,只見生完BB的Ada精神奕奕,挨着老公笑得好甜吖!

蔡少芬日前誕下兒子張樂兒。
蔡少芬日前誕下兒子張樂兒。
張晉今日在微博宣佈喜訊。

張晉今日在微博宣佈喜訊。

Ada事後回應傳媒表示:「老公有跟埋入產房剪臍帶,好照顧我。」她憶述一開始再懷孕時好驚,因為又要重新學習湊BB,但一見到BB時又覺得好感動同眼濕濕,她續說:「好感恩又好興奮,多謝上天畀咗一個寶貴嘅產業我。兩個家姐都已經大個女,所以好錫個細佬,樂兒嚟到呢個家庭會好幸福,有個好愛佢嘅爸爸媽媽同家姐。」她並透露其實6年前已經封肚,今次是一個感恩的意外,就算生多個都不會減產,她強調:「大家記得有工作就要搵我」

蔡少芬笑言生埋呢胎就封肚。

蔡少芬笑言生埋呢胎就封肚。

而張晉亦稱:「我哋當然好開心,(BB)又平安,其實我哋不嬲冇諗過會再有(BB),所以封(肚)吖封(肚)吖,佢再唔封我封吖!」記得Ada之前生兩個女時,BB都好重磅,今次生細仔都唔例外,有8磅2安士重,連張晉都笑言:「BB好大隻吖,好健康呀!」


鍾意就快D Share啦!