網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月1日 星期三

人妻黎姿曬長腿 超盈倒數失守露底 黎姿,BKD_S,超盈,

video


人妻黎姿曬長腿 超盈倒數失守露底

人妻黎姿曬長腿 超盈倒數失守露底

除夕好多名人都會去ball慶祝,順便倒數。四太(梁安琪)帶埋囝囝猷亨、猷君仲有超欣等分別現身君悅,大家姐超盈姍姍來遲,但其裙衩太高,而且步幅頗大,故不慎春光乍洩——露底了。

人妻黎姿咁啱又有露噃,不過就在微博「露」。咪心邪呀!係露出長腿的全身照,佢仲留言:「2013只剩最後幾小時,若是美好,叫做精采;若是糟糕,叫做經曆。 隨著年齡的增長,我們不是失去了一些朋友,而是懂得了誰才是真正的朋友!緣份萬千,順其自然;以心換心,才能永遠!我們和2013即將說再見!感謝我摯愛的人,感謝朋友,感謝幫助過我和愛我的人!祝大家新年快樂、身體健康!」睇到人真係心都暖曬呀!!

足本收睇《亂噏24》x劉嘉玲; 鄭秀文@杜琪峯再度登場!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!