網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月1日 星期三

阿嬌走音片被瘋傳 阿嬌,

video


阿嬌走音片被瘋傳

走音嬌頒獎禮獻唱功:其實我冇走音

由蔡卓妍(阿Sa)及鍾欣潼(阿嬌)組成的Twins出道逾十年,但二人的唱功不時被批評,阿Sa之前曾因獻唱《下一站天後》時勁走音而遭網民鬧爆沒進步。而阿嬌亦不遑多讓,昨日網上瘋傳一段阿嬌走音的片段,事緣她日前出席頒獎禮,現場演繹得獎歌《慣性冬眠》時當眾出醜,未知是否太凍關係,她竟然一開口就嚇壞樂迷!不少網民勁彈:「阿嬌真係好似冬眠咁,冇一粒音係唱啱音,唱功真係『世界級』。」又批評她唱歌一直沒有進步,更戲言應頒個「十年保持走音獎」給她。

撰文:郝思嘉



■阿嬌日前出席頒獎禮又走音,成為網民熱話。

資料圖片

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!