網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月29日 星期三

[FACE 349] 豁出去 無綫當草 轉簽 Paco 袁嘉敏:露三點都得! 袁嘉敏,BKD_S,MF,




Candy擁有驕人身材,試過長達半年,收到不明電話性騷擾,有時狂迷仲會寄信到無綫,「佢哋話自己好 lonely,仲入埋回郵信封等我方便回信。」

真面目

豁出去 無綫當草 轉簽 Paco 袁嘉敏:露三點都得!

09年港姐「最上鏡小姐」袁嘉敏( Candy),有樣有身材有學歷,但喺無綫 4年,一直只主力綜藝節目、娛樂新聞主持,有時仲要等機場更,港姐變娛記。

屈就 4年, Candy決定不再與無綫續簽經理人合約,成功搵到伯樂 Paco黃柏高,加盟太陽娛樂文化旗下藝人,在影壇大展拳腳。回復自由身嘅 Candy,去年已經暗起革命,拍落幾套大片包括《竊聽風雲 3》、《賭城風雲》和《 3D豪情》等。睇西片長大的 29歲 Candy仲話︰「唔太介意全裸,三點全露都 ok!」嘩!導演們快手喇!

其他影片

Paco去年簽下 Candy(後排右),成為太陽娛樂文化藝人,週日( 26日)出席公司年度發布會,無綫的沈震軒、梁烈唯都將和 Paco合作。

Candy曾在陳可辛公司任職宣傳和發行工作,之後經吳君如提名參加「香港小姐」奪得「最上鏡小姐」。無綫知悉 Candy操得一口流利英語和國語,刻意安排她主持節目及採訪娛樂新聞;至於拍劇就寥寥可數。雖她試過提出拍劇要求,無奈公司懶理,苦等四年多的 Candy最近與無綫斬纜,結束經理人合約。

被迫追問陳豪

打算在電視城有一番作為的 Candy,曾搬到將軍澳方便工作,但這幾年只在無綫行行企企,她說︰「開頭第一年最辛苦,做娛樂新聞主持,因為好多時要等夜更,一等就等足一日時間,有時唔夠時間跑下一單 job仲要趕的士。」最尷尬有一次, Candy被派到機場等陳豪回港,當時陳豪還未承認跟陳茵媺拍拖,但其實 Candy一早已經知道實情,無奈要扮唔知追問,「其實我唔係入 TVB做娛樂記者㗎!加上我又唔鍾意撩人哋嘢問,真係好尷尬!」

去年, Candy跟無綫約滿經理人合約,公司可有跟她傾續約?她說︰「有,但唔係樂小姐,我都明白公司好多人,好難照顧每一位藝員,有時出外工作,都冇同事陪㗎。」 Candy現在已轉為普通藝員合約,至於跟 Paco合作,是因為一篇雜誌訪問。 Candy說︰「有一日 Paco嘅秘書打嚟,問我有冇興趣見嚇面,同 Paco好夾,起碼佢都覺得我適合著貼身衫。」

Candy自 09年參選港姐後,在無綫只主持《東張西望》和娛樂新聞台,拍劇無望, Candy梗係急急搵後路啦!《蘋果日報》圖片

輸畀高寧

12年, Candy夥拍蘇民峰、高海寧主持節目《順峰順水》,高海寧現在至少都是第二女主角,但 Candy就被無綫冷落。網上圖片

Candy拍劇最為人熟悉只是《潛行狙擊》,可以拍住劇中男主角謝天華,仲傳過緋聞上雜誌封面。

淪為大茄

去年 Candy拍《情逆三世緣》已淪為二打六, Candy知道已無發展空間,決定去影圈闖闖。電視圖片

收性騷擾電話

簽了新公司, Candy現在出入仲有同事跟住。 Candy更透露,未簽 Paco前,試過有導演直接打電話,叫她到辦公室試戲,「直接打嚟又試過、 facebook inbox又試過,咁當然會問嚇啲朋友。試過自己上咗去觀塘一間辦公室見導演,去到就畀個劇本我試戲,其實𠵱家諗番都有啲驚。」

最近 Candy更收到電話性騷擾,她說:「試過持續咗半年,每次都係淩晨兩、三點打畀我,因為前幾個月冇經理人,所以驚係電影公司打嚟叫我試鏡,點知一聽就得啲呼吸聲,聽到真係好唔開心㗎!有時仲 send啲情慾 SMS嚟,仲話好留意我所有嘢,搞到我勁驚。」會唔會因此而減少性感? Candy就話唔會,轉投 Paco後尺度會更大,她說:「自己睇西片大,唔太介意全裸。(三點露曬?)三點全露都 ok!」

去年接拍《賭城風雲》, Candy拍住周潤發、謝霆鋒等影帝合作,相比以前差天共地。《蘋果日報》圖片

Candy對拍戲情有獨鍾,問到性感底線,佢話:「三點全露都 OK!」

34D翻版郭可盈

29歲的袁嘉敏 Candy,中學到澳洲墨爾本大學修讀傳理系,之後返回香港繼續學士學位,畢業於香港大學,主修比較文學、副修純美術,英語和國語都係強項。參選時有翻版郭可盈稱號,加上 34D上圍,成為高登仔熱話。

09年,吳君如提名及推薦 Candy參選香港小姐,擁有 34D魔鬼身材和「翻版郭可盈」的 Candy,最終都係三甲不入,只得到「最上鏡小姐」,冠軍係李丞責現任老婆劉倩婷。

Candy在參選港姐前,曾在陳可辛的電影公司任職宣傳和發行,如今在影圈發展,總算有點幫助。對於早前陳可辛與內地女星田樸珺傳出緋聞, Candy說:「我諗冇啲咁嘅事,私底下有 SMS佢,陳可辛真係好鍾意君如㗎!」



鍾意就快D Share啦!