網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月7日 星期五

[忽然1周 971] 「夜蒲女」 Celia K胸降黃大仙 BKD_S,MW,




露住 3吋事業線去求籤,搏到咁就知 Celia轉運嘅決心有幾大,相反 Monna皮膚雖然又白又滑,不過身上件大褸乜都遮曬,真係比下去囉。

媽咪姐

「夜蒲女」 Celia K胸降黃大仙

做得娛樂圈呢行,桃花呢家嘢真係唔少得!嗱,媽咪姐就見到上年拍《夜蒲 3》是非多多嘅 Da Da師妹郭穎兒( Celia K),約埋老友 Monna(林依錡)一齊去黃大仙拜神求姻緣。

呢兩個𡃁模著到鬼火咁性感入廟拜神,媽咪姐都係第一次見!支籤未求到就已經引死廟入面嘅阿公同阿伯。 Celia K同 Monna仲闊佬到每人用 500蚊添香油,換條紅繩去拜月老求姻緣,非常之咁神心,按圖示範做到足。睇嚟佢哋好想好似師姐 Da Da條事業線咁,長做長有喎!

聽解籤嗰時, Celia皺曬眉,無嘢嘅,隨緣後生女。

添 500蚊香油錢?睇嚟 Celia同 Monna對姻緣真係好渴嚇!

Celia(左)喺《夜蒲 3》拍住雨僑(中)同 Jeana何佩瑜(右)企頭排,恨死唔少𡃁模。



鍾意就快D Share啦!