掃呢頁CODE去手機

2014年4月23日 星期三

[FACE 361] 美圖瘦瘦 喪跑戒零食 細細粒甩脂 20磅 細細粒,MF,




谷到面紅

細細粒收到《老表,你好 Hea!》監製黃偉聲的減肥令後,每日 keep住喺屋企旁邊空地練跑一小時,過程雖然辛苦,但佢全程落足力跑,面都紅曬,冇 hea㗎!

真面目

美圖瘦瘦 喪跑戒零食 細細粒甩脂 20磅

靠肥夠可愛入屋的細細粒(陳嘉佳),諗住肥得受歡迎可以免甩脂噩運,但新劇監製卻怕她跟阿 Bob合演情侶會令觀眾食滯,竟下令要細細粒修身減肥。

據知經過近一個月的地獄燒脂,幾經辛苦先搣去 20磅肥膏。上週六( 19日),本刊直擊細細粒喺大埔屋企跑步直落跳埋鄭多燕。做運動辛苦,冇得食先大件事,細細粒話:「減得好辛苦,又冇啖好食,真係諗起都想死!」



其他影片: >>跑到斷氣










成功減磅

經過連日的跑步和節食行動,細細粒體重終於由 240磅高峰回落到 220磅,細細粒知道後仲即刻上載上網,同網友開心 share!

人人都知細細粒好鍾意食嘢,漢堡包、薯條更係每日必備的食物,不過自減肥後,再冇呢支歌仔唱

《蘋果日報》圖片

12年的細細粒體重高達 240磅,在福祿壽的演唱會上更係將贅肉顯露無遺,相差 20磅就已經有好強烈的對比。

細細粒喺新劇《老表,你好 Hea!》中飾演按摩女郎,同 Bob扮演情侶有感情戲分,據知兩人仲有 kiss的親密動作,真係未必個個頂得順。《蘋果日報》圖片

細細粒之前雖然講過唔會減肥,當初靠《老表,你好嘢!》的肥妹角色成功入屋,但今次《老表,你好 Hea!》監製黃偉聲卻下令要佢減肥修身,細細粒亦焗住向脂肪拜拜。對體重長期徘徊 240磅兼勁食零運動的肥妹來說,大堆脂肪確係好難燒。

戶外練鄭多燕燒脂

跑步加上鄭多燕,一般人都未必可以支持到,不過細細粒都照跳足半個鐘先停,少啲恆心都頂唔順。

細細粒聯同阮兆祥同蝦頭(蝦頭),將擔任鄭多燕下月萬人熱辣 show的嘉賓,早前仲未開始實行跑步減肥計劃的細細粒,在未做過任何運動下,喺記招上跟住跳鄭多燕,表情和動作顯得額外吃力。

iPad學師

細細粒跑完一個小時步後,真係氣都未唞順就急急腳入屋,攞部 iPad出來練跳鄭多燕,完全冇偷懶㗎!

唔想迫爆個 mon

細細粒全靠《老表,你好嘢!》一劇成功入屋,最近仲擔任一間日式餐廳的代言人,不過對住咁多美食,細細粒睇怕都係得個「望」字!網上圖片

上週六( 19日),本刊直擊細細粒喺大埔新居密密操兵減肥。當日身穿黑色衫的她,在屋企隔籬空地跑步操練,在接近 30度的高溫下,細細粒跑完一小時已經想叫救命。之後短暫休息 15分鐘後,細細粒又再繼續跳鄭多燕舞步,谷到面都紅曬,睇得出佢相當努力。

細細粒現時除咗要應付新劇《老表,你好 Hea!》外,下月仲擔任鄭多燕 show的表演嘉賓,到時會跟鄭多燕大跳減肥舞步,細細粒希望到時可以應付。

週一( 21日),本刊致電細細粒問到有關減肥一事,她說:「因為嚟緊會開《老表》,今次同 Bob做情侶,之不過我哋兩個咁大份嘅人夾埋一齊,到時實會迫爆個 mon,所以監製都同我講,希望我可以減嚇肥,等個畫面鬆動啲,視覺效果都靚啲!𠵱家日日都迫自己跑一個鐘步,飲食方面又食清咗好多,戒咗所有多油多糖嘅零食,生果就代替咗零食。諗番起初頭真係好辛苦,又冇啖好食,真係諗起都想死!好在辛苦過後都有回報嘅,起碼都減咗 20磅,不過唔可以鬆懈住,仲要 keep住減㗎!」遲啲瘦到唔認得嘅細細粒,可能又殺多條出路喎!

戒甜減肥

睇細細粒個款就知佢零運動兼多油多甜,今次細細粒決心大,一日三餐戒甜仲要喪做運動,有志者事竟成,話唔定真係可以變細細粒!

細細粒實行減肥計劃後,用水果代替了零食,以前一得閒就食薯片、汽水,𠵱家就反而去水果店揀水果,飲食生活健康咗,皮膚都好似靚咗!



鍾意就快D Share啦!