掃呢頁CODE去手機

2014年4月23日 星期三

[FACE 361] 李蘊婚戒穿煲 李蘊,MF,




婚後已經少咗工作嘅李蘊,上週三( 16日)就同好友綠魔一齊出席活動,仲俾 FBI發現佢戴咗結婚戒指,雖然佢係戴喺中指(象徵訂婚),不過一睇個款係十足婚戒咁喎!其實結咗咪結咗,大方啲仲好

FBI

李蘊婚戒穿煲

只有 23歲嘅李蘊,半年前被《 FACE》踢爆喺英國秘婚後,一直匿埋冇乜出席活動。直到上週二( 15日),李蘊好友超蓮喺微博稱呼李蘊做「賢妻」,間接踢爆李蘊已婚後,情況似乎有啲唔同。

上週三( 16日)李蘊同「綠魔」 Karl一齊出席活動, FBI發現佢手上戴咗隻疑似結婚戒指!李蘊解釋點解超蓮會叫佢做賢妻時話:「當晚只係我同 G.E.M.、超蓮微信,超蓮突然話轉發我係賢妻,佢覺得我似嘛。」不過佢又補充話「男友」羅章冠係結婚對象,不過唔想男方家人曝光,所以婚事唔會鋪張喎。又話同男友雖然已經拍咗年半拖,不過仍然好恩愛。 FBI話齋,解釋咁多做乜?不如爽快認已婚仲好

二人曾經同遊英國,初時打算低調拍拖,就係呢張相分別喺各自微博 po嘅相,出賣佢哋。

28歲,喺廣州渣打銀行分行做「行長」嘅金融才俊羅章冠,大多時間喺廣州返工,李蘊話佢哋用視像嚟維繫感情,仲 keep住咁恩愛。



鍾意就快D Share啦!