掃呢頁CODE去手機

2014年4月23日 星期三

[FACE 361] 梁洛施鑲鋼回歸 梁洛施,MF,




細心一睇之下, Isabella原來仲未除牙箍。不過 25歲女啫,又要幕前演出,貪靚人之常情嘅。

FBI

梁洛施鑲鋼回歸

已經係三子之母嘅梁洛施( Isabella),去年 9月宣布復出,仲拍咗張艾嘉執導嘅《念念》。近排佢又熱烈回歸香港,參與師傅詹瑞文嘅舞台劇《快樂勿語》演弱聽者,仲會唱埋同名主題曲添!

上年拍過戲, Isabella今年 comeback演舞台劇都算好快上手,詹 sir都忍唔住讚佢:「佢由最初只得 55分,到現在已達到 80分,進步得好快。」 FBI當日都有去見嚇呢位傳奇 Isabella,對住記者提問佢仍然表現得好大方得體,就算記者問起三位小朋友,佢都大方表示一個月會返去加拿大一星期陪佢哋。

就喺 Isabella答緊問題嗰陣, FBI發現佢口腔有條鋼,原來仲箍緊牙。 Isabella上年復出時話因為想靚啲而箍牙, FBI就了解過內箍嘅療程由 2年到 4年不等,即係 Isabella最快要出年先可以除箍。

喺舞台劇入面飾演弱聽者嘅 Isabella,今次仲會唱埋主題曲,師傅詹 sir明顯比位佢上

雖然脫離咗娛樂圈已經好幾年,不過已經係三子之母嘅 Isabella依然記得要小心防走光。

上星期金像獎結束, Isabella即刻坐保母車返南灣寓所,冇去任何慶功,做咗媽咪嘅 Isabella果然深閨。



鍾意就快D Share啦!