網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月29日 星期四

[壹週刊 1264] 做戲咁做 唔妥詹瑞文 梁洛施舉中指 梁洛施,詹瑞文,M1,




Isabella飾的聾啞女因憤怒向詹瑞文舉中指,她直認自己也曾反叛兼爛玩。

探熱針

做戲咁做 唔妥詹瑞文 梁洛施舉中指

由童話故事回歸現實後,梁洛施積極在娛樂圈搵位立腳!頭炮與詹瑞文合作舞台劇《快樂勿語》,挑戰難度做啞妹,彩排時向詹 Sir舉中指洩憤,駕輕就熟的 Isabella直認也曾反叛,是個憤怒少女,所以會以自己做辦,教育與李澤楷生下的三個小朋友,唔好行錯路。

自梁洛施常返港彩排後,已漸適應香港的節奏,反應快了很多。

Isabella會被困花花鐵牢中,但時間關係,「花廳」仍在趕工,彩排時只用代替品。

時裝設計師何國鉦為《快樂勿語》做形象指導,為梁洛施及詹瑞文設計多套服飾。

梁洛施與詹瑞文為舞台劇一齊減磅,梁更在三星期內腰圍瘦了三吋。

大仔分享秘密

外表斯文的 Isabella,在彩排時突然向詹瑞文舉起中指,一副挑釁嘴臉,完全冇就住。

「因為我個角色初初係好壓抑,唔識表達自己,第一次見到老師(詹 Sir)時好不滿,所以用手語表達當時好嬲嘅情感,仲有一幕我被困喺個好多花嘅監獄入面,都係要表達自己深藏嘅內心世界。」梁洛施說。

回憶自己少時反叛期, Isabella聲言只要稍有不合心意的事,馬上嚟料,話爆就爆。

「我細個好爛玩,一直都係群埋啲男仔堆,亦都反叛過,當時乜都唔會同媽咪講,好任性。我唔想自己嘅小朋友同我一樣,我會諗番當時嘅我做反面教材,提醒自己,唔可以逼小朋友就範,要以朋友身份同佢哋溝通,而家大仔都會有啲小秘密,會同我分享。」本身同樣是單親家庭長大的 Isabella,對教育下一代,早已定下一套方法。

梁洛施指三個囝囝對爸爸李澤楷、爺爺李嘉誠的顯赫身份仍未有認知能力。

雖然 figure王 Eric So首次參與舞台劇的舞台設計,他構思的二十呎高櫈代表著學校內的權力核心,高高在上。

唔知阿爺咁勁

Isabella強調,自己不會做怪獸家長,至於三個囝囝,亦不知老豆李澤楷及爺爺李嘉誠有幾巴閉。

「佢哋都仲細,而且佢哋唔會睇到香港新聞,到咗大個,自然會知道。我覺得小朋友嘅背景係唔會影響我教育佢哋嘅方法,我會因應三個囝囝唔同嘅興趣去發掘佢哋嘅潛能;五歲嘅長治對彈鋼琴好大興趣,呢點我都比較吃驚,因為屋企冇人識彈琴。而一對孖仔就鍾意踢波,我會任佢哋自由發展,健康成長。」梁洛施說。

處女演出舞台劇, Isabella已通知在港的家人前來支持,問她是否包括前度李澤楷,她說:「佢都係我家人,到時嚟唔嚟到,要睇佢嘅時間。今次返香港做呢個舞台劇,佢都有支持我。」

雖然 figure王 Eric So首次參與舞台劇的舞台設計,他構思的二十呎高櫈代表著學校內的權力核心,高高在上。

《快樂勿語》的布景有很多喻意,紅色波波代表著快樂小醜的鼻子。

導演黃精甫也為《快樂勿語》拍攝視像效果,這段開場的片段,是用來介紹梁洛施的內心世界。



鍾意就快D Share啦!