網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月5日 星期四

[壹週刊 1265] 捱唔住 做到冧廠  JJ賣樓套現回氣 JJ,賈曉晨,M1,




探熱針

捱唔住 做到冧廠  JJ賣樓套現回氣

賈曉晨( JJ)跟樊少皇拍拖後,這年來為配合男友,離經理人陳百祥,轉移基地長期留在內地拍劇。早個月, JJ更將○九年以一百九十多萬購入的將軍澳自住單位,以四百多萬售出,賬面賺過二百萬。套現揸錢,有指因 JJ早前曾突然在片場暈低,身體出現警號,多年來要擔家的她,為減輕負擔,唯有套現傍身,俾自己回氣。

片場暈低

為了首次執導的微電影《愛情是什麼》,賈曉晨專程返港,處女作製作過程, JJ一手一腳,但卻自動要求宣傳活動減量,爭取時間休息。

「 JJ呢兩年喺內地接住唔停拍咗幾部劇,大多數仲係古裝,夏天著住厚衫開工好辛苦,體力少啲都應付唔嚟,加上同少皇拍拖始終承受咗唔少壓力,情緒上落好大;試過有幾次喺片場開工突然暈咗,佢又唔想阻住進度,堅持繼續拍埋自己戲份先走,後來去做身體檢查,原來係內分泌失調。

「醫生話佢壓力大,又唔夠休息,身體開始頂唔順,暈低只係先兆,再唔理可能會有其他問題出現。 JJ做咗咁多年,為咗健康唔可以再咁搏,所以佢而家會做嚇停嚇,唔俾自己咁辛苦。」 JJ身邊朋友透露。

JJ自住的怡心園。

JJ在超市兜了幾個圈,齋睇無買。

第一次執導微電影, JJ由朝做到晚,更在拍戲現場瞓著。

微電影製作成本唔高, JJ拍膊頭搵好友莊思敏客串其中一角。

揸錢換安全感

要 hea住做, JJ為求心安,決定將○九年以接近二百萬購入的將軍澳單位出售,賬面賺一倍,揸錢唔揸磚頭。

「 JJ喺北京都有買樓,就算香港間屋賣咗,一樣有瓦遮頭,佢都計過曬數,揸住幾百萬嘅話,就算唔開工一段時間,都照樣有錢俾屋企,壓力唔會咁大。」

日前 JJ下午接受完無綫節目訪問,由電視城揸車到觀塘 apm行超巿,本刊上前問有關賣樓一事。

「價錢好咪賣囉!不過我唔會搬去北京,因為屋企人都喺香港,有工開先會去嗰邊。(係咪試過開工暈低咗?)係,所以而家要休息,都係內分泌失調,可能近排做嘢壓力大,應該冇大問題嘅。」 JJ說。

大部分時間在北京開工,不過有錢賺,搵錢至上的 JJ亦不介意搭飛機返港行泳衣騷。

JJ戀愛大過天,去年初樊少皇在內地拍劇,就算有工開,她也會抽時間飛內地探班,爭取見面。

未長駐內地拍劇時,賈母不時中、港兩邊飛探 JJ,她也會陪媽咪周圍去。

在內地拍劇搏到盡, JJ試過拍到暈低,她自言搵嘅都係辛苦錢。

爆出跟樊少皇拍拖,一度被指是第三者的她情緒十分激動,之後二人曾孖住到峇里散心,玩足兩星期。

不勝負荷

機會唔等人,娛樂圈人嚇嚇搏到盡,搵得就搵,長此以往,健康難免出現毛病,搞到本來踩行油都要急煞停。

薛家燕

96年與前夫分開復出擔起頭家的家燕姐,多年來拍劇、拍戲、電台開咪做主持,完全唔放過任何賺錢機會,結果積勞成疾, 09年因膽管炎、胃炎入院做手術,大病後,才將工作量大減,保命要緊。

吳若希

10年出道的吳若希,在樂壇捱足一年終於有機會出唱片,卻不勝壓力一度出現抑鬱, 12年更發現腹部有個拳頭般大水瘤,要漏夜入院做手術,之後停工半年。



鍾意就快D Share啦!