網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月4日 星期三

阿夢老公 赤裸玩男友人下體 阿夢,BKD_S,岑寶兒,




【短片】【新鮮娛頭】阿夢老公 赤裸玩男友人下體

2014-06-04 07:45:00



其他影片:>>






【新鮮娛頭】阿夢老公 赤裸玩男友人下體

阿夢(岑寶兒)上月19號低調嫁咗畀圈外男朋友莫如迪(Dickson),仲喺尖沙嘴假日酒店擺咗十圍,淨係請咗《怪談》拍檔梁思浩,所以有好多人都唔知阿夢結咗婚。

偏偏就喺阿夢出嫁第二日就有人報料,話佢老公係花花公子、空心老倌,仲虛有其表。噚日報料人繼續數臭阿夢老公Dickson,仲提供咗一啲旅行照,相入面Dickson同一班男性友人醉到面紅紅,成班除曬衫玩埋一堆,仲圍攻男友人下體,之後佢啲朋友仲喺街除褲小便,打出個八月十五同埋重要部位,認真失禮。

新婚阿夢接受電話訪問,佢笑住咁話:「係咩?我老公其實識好多朋友,佢去過外國留學,嗰班我知係邊啲朋友,係幾玩得,我覺得冇問題,係玩得好癲,佢哋都係同普通人一樣。」

至於講到老公Dickson被指係花花公子同空心老倌,做咗人老婆嘅阿夢表現寬宏大量話:「人人都有過去,人哋都話我點點點,我自己都有拍拖,佢有唔奇,我都知佢好多嘢,我哋其實識咗十幾年,係今年頭先喺埋一齊,我覺得佢越來越好。」

阿夢同老公Dickson年頭拍拖,唔夠半年就結婚,被問到係唔係奉子成婚,退出返屋企相夫教子?阿夢話:「冇,有啱節目都會做,生小朋友我都想盡快,隨緣喇!」





阿夢(左)同老公Dickson原來識咗十幾年,知道老公好多過去,所以唔會介意以前發生過嘅事。 (資料圖片)



Dickson(左二)同一班男性朋友去旅行,飲酒飲到high high哋全部除曬衫!





阿夢老公Dickson(右二)同班朋友玩到興起,互篤下體。



鍾意就快D Share啦!