網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月4日 星期三

秋生倒貼無綫做梟雄 秋生,黃秋生,

影帝黃秋生將與兩位好戲女演員胡杏兒及蘇玉華拍劇。


秋生倒貼無綫做梟雄

由「影帝」黃秋生、「視帝」黎耀祥及「視後」胡杏兒合演的無綫重頭劇《梟雄》昨日舉行記招,此劇以「天文數字」製作,更會斥重資於上海拍外景,演上海大亨的秋生未開拍已霸氣十足,坦言今次是為答謝監製王心慰當年提攜,不過秋生笑言要倒貼拍劇,更指酬勞連入油錢都未必夠。

黃秋生、黎耀祥、湯鎮業及吳卓羲等昨日出席《梟雄》記招,女主角胡杏兒、蘇玉華因工作缺席。秋生已20年沒拍香港電視劇,今次演出是要答謝監製王心慰當年提攜他首次當男主角,他說:「唔係還人情,係一個心願想再拍王心慰嘅戲,當年仲喺亞視,多謝佢搵我拍《王昭君》。」

「入油都唔夠」

問秋生今次拍劇有甚麽要求﹖他說:「化妝同住嘅地方,返內地拍嘢,住好緊要,休息得唔好會好攰。」

問秋生是否要倒貼﹖他笑說:「返嚟嗰份入油都唔夠啦,要倒貼咁滯。」

王心慰揚言今次是她於無綫拍劇以來用最多錢的一套,可謂天文數字,拍攝檔期更比一般劇長,要近半年,問以甚麼打動秋生,她謂:「套劇有句對白,『金山、銀山不及人情山』,人情好緊要,唔好講錢。(想唔想秋生攞視帝?)所有拍我劇嘅都想佢哋攞!」

胡杏兒(資料圖片)
  • 胡杏兒(資料圖片)
蘇玉華(資料圖片)
  • 蘇玉華(資料圖片)
祥仔期待與湯鎮業合作。
  • 祥仔期待與湯鎮業合作。

祥仔期待合作

秋生再接受電話訪問時被問到拍此劇有甚麼要求,他坦言向無綫爭取用兩部機拍,問要拍半年,推了的工作酬勞損失多少?他說不會計較。說到視帝,他謂:「有咪多謝,冇都冇所謂,金像獎都唔恨攞!除非奧斯卡。」

祥仔期待與秋生及湯鎮業合作所產生的化學作用,30年沒在港拍劇的湯鎮業表示接拍是被劇本、角色及監製誠意打動。

文:影視組



鍾意就快D Share啦!